بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

بازپرداخت تدریجی مبلغ مصرف‌شده اعتبار «آینده‌داران» بانک آینده
بانک آینده با هدف رفاه حال مشتریان، امکان بازپرداخت اقساطی بدهی «آینده‌داران» را فراهم ساخت. بنا‌بر اعلام روابط‌عمومی؛ به‌منظور تسهیل بازپرداخت اعتبار اختصاص‌داده‌شده به مشتریان برای خرید اعتباری از فروشگاه‌های ایران‌مال درقالب طرح «آینده‌داران»، علاوه‌بر امکان بازپرداخت یکجا، امکان بازپرداخت ماهیانه مبلغ اعتبار نیز درقالب پنج قسط به‌صورت تسهیلات فراهم شده است؛ پیش از سررسید اعتبار، ضمن ارسال پیامکی از مشتری درخواست می‌شود تا چگونگی بازپرداخت اعتبار مصرف‌شده از حساب خود را با مراجعه به شعبه تعیین کند؛ درصورت عدم مراجعه مشتری به شعبه یا سامانه‌های تعیین‌شده، مبلغ اعتبار از سپرده پشتوانه او، به‌صورت یکجا، تسویه خواهد شد. مشتریان حقوقی نیز می‌توانند نسبت به درخواست دریافت یا تقسیط اعتبار درقالب طرح «آینده‌داران»، برای کارکنان خود اقدام کنند.

 

تقدیر شهردار تهران از بیمارستان بانک ملی ایران
پیروز حناچی شهردار تهران از بیمارستان بانک ملی ایران بازدید و از تلاش کارکنان این بیمارستان تقدیر کرد. در این بازدید که با‌حضور شهردار تهران و حسینعلی سخندان؛ مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران، انجام شد؛ پیروز حناچی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان در ایام بحران کرونا تقدیر کرد و اقدامات این بیمارستان را در راستای مبارزه با شیوع این بیماری قابل تحسین خواند.

 

منابع سپرده‌ای بانک صادرات ایران بیش از ۲۵۶‌هزارمیلیاردتومان
قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: «منابع سپرده‌ای بانک صادرات ایران با همت همه مدیران و کارکنان این بانک در پایان سه‌ماهه اول سال ۹۹ از ۲۵۶هزارمیلیاردتومان فراتر رفت». به‌گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران؛ رضا صدیق اظهار کرد: «منابع سپرده‌ای این بانک با تحقق بیش از ۱۷۳‌درصد اهداف سه‌ماهه اول سال ۹۹، از هدف مورد‌انتظار، فراتر رفته که نتیجه همدلی و همکاری کارکنان بانک و درراستای اهداف ابلاغی رقم خورده است».

 

صدور مجوز انتشار دومین مرحله از اوراق رهنی بانک مسکن
عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن از آمادگی این بانک به‌منظور انتشار دومین مرحله از اوراق رهنی خبر داد. سید محسن فاضلیان بااشاره‌به‌اینکه بانک مسکن برای دومین‌بار اقدام به انتشار اوراق رهنی در بازار سرمایه می‌کند، اظهار داشت: «این مهم درراستای نام‌گذاری سال 99 به نام سال «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری و دستورات ایشان و عمل‌گرایی به‌منظور تغییر محسوس در زندگی مردم و محورهای هفت‌گانه اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است». وی افزود: «بانک مسکن به‌عنوان بازوی اجرایی وزارت راه و شهرسازی نقشی بی‌بدیل در تخصیص بهینه و به‌موقع منابع به بخش‌های کارآمد مسکن دارد که از این مسیر تحریک سایر بخش‌های تولیدی کشور را به ارمغان خواهد آورد». سید محسن فاضلیان افزود: «این مهم دومین پیوند بانک مسکن و بازار سرمایه است. به‌موجب مجوز اخذشده بانک مسکن اقدام انتشار 1000میلیاردتومان اوراق رهنی دوساله و با نرخ سود اسمی 16‌درصد کرده و این مبلغ را صرف اعطای تسهیلات فروش اقساطی به مشتریان خود می‌کند».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه