بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

آغاز فصل مشترک دی و شهر با امضای تفاهم‌نامه همکاری
بانک دی و بانک شهر در راستای گسترش همکاری‌های دو‌جانبه، تفاهم‌نامه مشترک امضاء کردند. در مراسم امضای این تفاهم‌نامه دکتر برات کریمی؛ مدیرعامل بانک دی با ابراز خرسندی از فراهم‌شدن زمینه‌ای برای ارائه خدمات مشترک میان دو بانک، گفت: «امیدوارم امضای این تفاهم‌نامه، گام مؤثری در مسیر هماهنگی و هم‌افزایی بین بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان باشد». وی افزود: «این‌گونه همکاری‌ها علاوه بر فراهم‌آوردن بستر لازم برای ارائه محصولات بانکی متنوع‌تر به هموطنان، موجب کاهش هزینه‌های مشترک و تسهیل دسترسی مردم به خدمات بانکی نیز می‌شود و افزایش رضایت تمامی ذی‌نفعان را در پی خواهد داشت». در‌این‌جلسه که با حضور رحیم طاهری؛ عضو هیئت‌مدیره و ابوالفضل رضایی؛ مدیر امور شعب بانک دی به‌همراه محمد مهدی احمدی؛ معاون ارزی و بین‌الملل و نیز محسن امیری؛ معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر برگزار شد، مدیران عامل بانک دی و شهر، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

 

توسعه بانکداری شرکتی در اولویت اقدامات بانک شهر
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرگفت: «ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری شرکتی با هدف ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان در دستور کار این بانک قرار دارد». به‌گزارش روابط عمومی بانک شهر؛ محسن امیری با‌تأکید‌بر اهمیت نقش بانکداری شرکتی، اظهار کرد: «گام‌های اولیه راه‌اندازی بانکداری شرکتی مشخص می‌کند که پس از طراحی و ایجاد زیرساخت‌های لازم‌، گام بعدی‌، طراحی و انجام اقدامات اجرایی در ابعادی‌ست که ارتباط مستقیم با مشتری و نیازهای او دارند‌. این گام در حقیقت محتوای اصلی تشکیل بانکداری شرکتی‌ست»‌. امیری، گسترش و تنوع ارائه خدمات به شرکت‌ها از ابتدای سالجاری را از‌جمله گام‌های برداشته شده در این زمینه دانست و افزود: «در بانکداری شرکتی علاوه بر خدمات، تسهیلات، تعهدات ، مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها خدماتی چون مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی و برخورداری از امکان استفاده از خدمات مالی غیر بانکی نظیر بیمه‌، صرافی‌، کارگزاری و ... برای مشتریان فراهم خواهد شد». معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه، لازمه موفقیت در بانکداری نوین را توسعه فضاهای رقابتی عنوان کرد و گفت: «بانکداری شرکتی موفق، تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی‌ست که از سویی کاهش هزینه‌های عملیاتی بانک شهر و افزایش بلندمدت بهره وری بانک و مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت».

 

اعلام شرایط و قیمت اوراق بیمه سهام بانک صادرات
شرایط و قیمت اوراق اختیار فروش تبعی بانک صادرات به منظور حمایت از سهام این بانک بزرگ بورسی اعلام شد. بانک صادرات هم به منظور حمایت از سهام سومین بانک بزرگ بورسی از امروز اوراق اختیار فروش تبعی منتشر می‌کند.
براین‌اساس، کل حجم عرضه پنج‌میلیارد سهم و حداقل حجم عرضه روزانه یک‌میلیون سهم تعیین‌شده که توسط کارگزاری بانک صادرات عرضه می شود. زمان‌بندی اجرای برنامه خرید از 22 شهریورماه تا 23 اسفند‌ماه برای یک تا 100‌هزار سهم و سررسید تا 23 اسفند‌ماه سال جاری تعیین شده است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه