شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

انتصاب سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان ری
بنابه پیشنهاد حسین توکلی کجانی؛ معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و با حکم محسنی بندپی؛ استاندار تهران، آمنه شب‌کوکا به‌عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان ری منصوب شد. آمنه شب‌کوکا از نیروهای باسابقه و بومی شهرری و با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دارای سوابق شغلی متعدد در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی‌ست.

 

تقدیر سردار فدوی از کارکنان سازمان بهشت‌زهرا(س)
جانشین فرمانده کل سپاه در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی و مدیریت بحران کرونا در حوزه کفن‌و‌دفن قرار گرفت. سردار علی فدوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پس از بازدید از سازمان بهشت‌زهرا(س) و اقدامات مدیریتی در بحران کرونا گفت: «مدیریت بحران کرونا در تغسیل اموات کرونایی و کفن‌و‌دفن باکرامت متوفیان در ابتدا اقدامی بسیارسخت به‌نظر می‌رسید که با ایثار و ازخودگذشتگی کارکنان خدوم سازمان بهشت‌زهرا‌(س) انجام شد و همین مسئله بهشت‌زهرا(س) را به سازمانی پیشرو تبدیل کرد؛ به‌نحوی‌که سایر آرامستان‌های کشور از سازمان بهشت‌زهرا(س) تبعیت و تأسی کردند». جانشین فرمانده کل سپاه با مقدس‌خواندن خدمتی که کارکنان بهشت‌زهرا(س) به مردم ارائه می‌کنند، تصریح کرد: «خدمتی که کارکنان زحمتکش بهشت‌زهرا(س) به مردم ارائه می‌کنند، «واجب کفایی»ست و این خدمات‌رسانی و جلب رضایت مردم در حکومت اسلامی بدون شک رضایت خداوند را درپی داشته است».

 

فرماندار ری تأکید کرد؛
نظارت بر حوزه دام برای جلوگیری از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها
فرماندار ری گفت: «نظارت بر حوزه دام باید در شهرستان ری به‌صورت مستمر توسط دامپزشکی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی انجام شود تا با افراد سودجویی که با قاچاق دام قصد تأثیر بر بازار گوشت را دارند، برخورد قانونی صورت گیرد». حسین توکلی کجانی گفت: «امروز موضوع قاچاق کالا و ارز در کمیسیونی با سطوح ملی، استانی یا شهرستانی مطرح می‌شود که نشان می‌دهد زمان آن رسیده که در حوزه واردات و صادرات کالا، رویکرد اقدامات سنتی تغییر یابد». فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: «درحال‌حاضر ۱۶۰هزار دام سبک و سنگین در شهرستان ری وجود دارد که از‌این‌تعداد بیش از ۳۹هزار دام پلاک‌کوبی و ثبت شده است و این اقدام مؤثر با فرهنگ‌سازی و درنظرگرفتن بسته‌های تشویقی برای دامداران ادامه خواهد داشت». وی اظهار داشت: «نظارت بر حوزه دام باید در شهرستان ری به‌صورت مستمر توسط دامپزشکی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی انجام شود تا با افراد سودجویی که با قاچاق قصد تأثیر بر بازار گوشت را دارند، برخورد قانونی صورت گیرد».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه