بانک

 رشد ۲۹درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: «تسهیلات پرداختی در شش‌ماهه نخست امسال درمقایسه‌با مدت مشابه پارسال، ۲۹درصد افزایش داشته». حسین مهری افزود: «وصولی بانک صنعت و معدن در شش‌ماهه نخست امسال، ۴۵هزار و ۲۱۳میلیون‌ریال بوده که درمقایسه‌با مدت مشابه سال گذشته، ۲۳درصد رشد را نشان می‌دهد». مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: «این بانک، در شش‌ماهه نخست جاری، ۶۶هزار و ۵۷میلیاردریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی پرداخته است که درمقایسه‌با شش‌ماهه نخست سال گذشته، ۲٢درصد رشد را نشان می‌دهد». او افزود: «در سال گذشته، ۱۲۷هزار و ۱۹۳میلیاردریال پرداختی به واحدهای صنعتی و معدنی صورت گرفت که درمقایسه‌با سال پیش‌ازآن، ۲۵درصد رشد داشت؛ درحالی‌که وصولی بانک در پارسال، ۷۸هزار و ۲۲۷میلیاردریال بود که درمقایسه‌با سال پیش‌ازآن، ۶۲درصد رشد را نشان می‌دهد». مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: «مانده ناخالص تسهیلات جاری بانک صنعت و معدن در پایان سال گذشته، ۷۹۶هزارمیلیاردریال بود که نسبت به پایان سال پیش‌ازآن، از رشد ۷۲درصدی برخوردار بوده که بیشتر آن نرخ تسعیر ارز است».

 

بر‌اساس تفاهم‌نامه بانک پارسیان با صندوق قرض‌الحسنه و بنیاد برکت صورت گرفت؛
اجرایی‌شدن 30‌هزار طرح اشتغال‌زایی برای ۸۴‌هزار متقاضی 
بر‌اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه منعقده میان بنیاد برکت، بانک پارسیان و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان که به امضای کورش پرویزیان، سعید جعفری و محمدرضا فقیری رسیده بود، 30‌هزار طرح اشتغال‌زایی در 25 استان و 150 شهرستان اجرایی و امکان ایجاد شغل برای 84‌هزار متقاضی به شکل مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد. نقاط هدف این طرح مناطق محروم روستایی و سیل‌زده است و افراد واجد شرایط از‌طریق شبکه‌ی تسهیل‌گران بنیاد برکت به شعب بانک پارسیان معرفی می شوند. بر اساس این طرح،30‌هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور معرفی‌شده از سوی بنیاد برکت در قالب کسب‌وکارهای خرد و خانگی و در رسته‌های شغلی مانند صنایع دستی، گلیم‌بافی، پارچه‌بافی، سوزن‌دوزی و قالی‌بافی و ...برای افراد جویای کار در روستاها، مناطق محروم، کم‌تر توسعه‌یافته، مرزی و سیل‌زده به بهره‌برداری رسید.

 

آمادگی بانک آینده، برای ارائه خدمات بانکی به زائران اربعین 
هم‌زمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، شعب بانک آینده در سه استانِ ایلام، خوزستان و کرمانشاه، آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات، هستند. با‌توجه‌به ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) و حضور جمع کثیری از زائران و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) در مرزهای غربی کشور، شعب بانک آینده، در سه استان غربی، آماده خدمت‌رسانی مطلوب و گسترده به زائران محترم، خواهند بود. در‌این‌راستا، به‌منظور رفاه حال زائران ارجمند اربعین حسینی(ع)، کلیه شعب استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه، از روز سه‌شنبه مورخ 23/07/98تا روز سه‌شنبه مورخ 30/07/98، به‌صورت یک‌سره از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۸:۰۰، باز بوده و خدمت‌رسانی به عموم مشتریان از سوی کارکنان شعب مذکور، صورت خواهد پذیرفت. ضمناً، در روز شنبه مورخ 27/07/98مقارن با تعطیلی اربعین حسینی (ع)، کارکنان بانک آینده، در شعب استان‌های پیش‌گفته، از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴:۳۰، در محل کار خود برای خدمت‌رسانی به مشتریان، حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه