بانک

آمادگی کامل بانک مسکن در تسریع ثبت قراردادهای متمم طرح مهر
باحضور قائم‌مقام وزارت راه و شهرسازی، عضو هیئت‌مدیره و مدیر امور اعتباری بانک مسکن، وضعیت مسکن مهر شهر جدید پرند موردبررسی قرار گرفت. به‌گزارشِ هیبنا؛ جلسه هماهنگی امور مسکن مهر، شهر جدید پرند، باحضور قائم‌مقام وزارت راه و شهرسازی، عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن، مدیر امور اعتباری بانک مسکن و مدیر شعب منطقه غرب تهران برگزار شد. مهرآبادی؛ قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، با بررسی موردبه‌مورد پرونده‌ها، دستورات ویژه درخصوص حل مشکلات صادر کرد. همچنین در این جلسه، نادر قاسمی؛ عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن، اظهار داشت که در ثبت قراردادهای متمم طرح مهر، هیچ مشکلی ازسوی بانک مسکن متصور نبوده و این بانک جهت انجام سریع ثبت قراردادها آمادگی کامل دارد. براساس این گزارش؛ پس از تبادل‌نظر درخصوص ارائه راهکارهای تسریع در تحقق اهداف تعیین‌شده در ثبت قراردادهای طرح مهر و فروش اقساطی مسکن مهر، از تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر واقع در شهر جدید پرند بازدید به‌عمل آمد. همچنین در جریان بازدید عضو هیئت‌مدیره و مدیر امور اعتباری بانک مسکن از شعبه پرند، ضمن تشکر از زحمات کارکنان این شعبه، اهتمام مضاعف در فروش اقساطی طرح مهر شهر جدید پرند براساس اهداف سال 98 و تسریع در فرایند ثبت قراردادهای متمم طرح مهر موردتأکید قرار گرفت. گفتنی‌ست؛ تا اواسط آبان‌ماه سال جاری تعداد 97088واحد تسهیلات طرح مهر پرداخت شده که ازاین‌تعداد، 59286واحد فروش اقساطی شده و تعداد 37802واحد باقی مانده است. همچنین 48 پروژه به‌تعداد 26185واحد آماده ثبت قرارداد متمم طرح مهر است.

 

بانک آینده برای سومین‌سال پیاپی بانک برتر ایران شد
برای سومین سال پیاپی، بانک آینده بانک سال جمهوری اسلامی ایران در ٢٠١٩ میلادی انتخاب شد. به‌گزارش اخبار بانک؛ نشریه معتبر بنکر
(The Banker)، با بیش از ۹۰‌سال سابقه حرفه‌ای در زمینه بانکداری در سطح جهانی ، بانـک آینده را در سال ٢٠١٩ میـلادی، به عنـوان بانـک سال جمـهوری اسـلامی ایران (Bank of The Year in Iran) انتخاب کرد. تندیس و گواهی مربوط به این موفقیت نیز طی مراسمی که با حضور مدیران ارشد بانک‌ها، از بیش از ١٠٠ کشور جهان در روز پنجشنبه، هفتم آذر ماه ۱۳۹٨ برگزار شد؛ به همراه سایر بانـک‌های برتر کشوری، منطقه‌ای و جهانی توسط نماینده بانک آینده دریافت شد. شایان ذکر است؛ کسب این عنوان، پس از انتخاب بانک آینده، به عنوان «برترین بانک تحول‌ساز خاورمیانه»، توسط مؤسسه یورومانی، همچین بانک سال جمهوری اسلامی ایران توسط بنکر در سالهای ۲۰۱۷ و ٢٠١٨ میلادی و همین طور بانک برتر ایران در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی به انتخاب یورومانی، ششمین افتخار جهانی و متوالی بانک آینده، در سه‌سال اخیر به شمار می‌رود.

 

راه‌اندازی قابلیت استعلام قبوض در همراه‌بانک سینا
در‌راستای تکمیل خدمات قابل ارائه در همراه بانک سینا و تامین نیاز بانکی هموطنان، امکان استعلام قبوض در این سامانه فراهم شده است. به‌منظور ارتقاء کیفیت خدمات نرم‌افزار همراه بانک سینا، با تمهیدات اندیشیده شده در نسخه جدید این نرم افزار علاوه بر امکان اسکن بارکد قبوض و دریافت پیامک‌های قبض از تلفن همراه مشتری (ویژه اندروید)، قابلیت استعلام قبوض ویژه گوشی‌های اندروید و IOS در بخش پرداخت قبوض همراه بانک سینا نیز فعال شده است. با این قابلیت مشتریان و کاربران امکان استعلام قبوض آب، برق و گاز را دارند و پس از پرداخت قبض هم می‌توانند میزان مصرف خود را با میانگین مصرف منطقه مقایسه کنند. همچنین کاربران می توانند از این بخش نسبت به استعلام میزان خلافی خودرو مطلع شوند و آن را پرداخت کنند. نسخه همراه بانک سینا از پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی https://sinabank.ir قابل دریافت و نصب است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه