گزارشگران زنان دنیا

ملیسا  استارک
ملیسا دختر والتر استارک؛ جراح چشم در کلینیک مشهور چشم‌پزشکی جهانی ویلمر در بیمارستان جان هاپکینز در بالتیمور است. ملیسا استارک یکی از مجریان مشهور و فعال تلویزیونی آمریکا در حوزه ورزش ‌است که به‌دلیل سه‌سال گزارشگری  به‌عنوان خبرنگار حاشیه‌ای برای  برنامه Monday Night Football شناخته شده است. او که قبلاً با NBC کار کرده بود، در حال حاضر خبرنگار شبکه NFL است. استارک  کار خود را در WMAR-TV در بالتیمور در سال 1991 به‌عنوان کارآموز خبری شروع به کار کرد. او با چهار فرزندش در رامسون نیوجرسی زندگی می‌کند و با مایک لیلی ازدواج کرده است.

 

 

سوزان لیزا کلبر
سوزان لیزا کلبر 55ساله گزارشگر‌، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز ورزشی‌ست. کلبر در یک خانواده یهودی در فیلادلفیا متولد و در سال 1986 با مدرک لیسانس هنر از دانشگاه میامی فارغ‌التحصیل شد. او ابتدا به‌عنوان یکی از مجریان اصلی شبکه تلویزیونی آمریکایی (ESPN) که در سال 1993 راه‌اندازی شد، فعالیت داشت که به شرکت والت دیزنی تعلق دارد. سه‌سال بعد‌، او ESPN2 را ترک کرد تا به‌عنوان گزارشگر اصلی به شبکه جهانی Fox Sports بپیوندد و در اواخر سال 1999 دوباره به ESPN بازگشت. او همچنین تهیه‌کننده ویژه ورزشی در ایستگاه تلویزیونی وابسته به MyNetworkTV بوده است.

 

آلیسا لیزا سالتر
آلیسا لیزا سالتر؛ روزنامه‌نگار آمریکایی و بسکتبالیست سابق زنان است. او از سال 2000 به‌عنوان خبرنگار ورزشی در شبکه‌های ESPN و ESPN در ABC مشغول‌به‌کار بوده است. او علاوه بر پوشش خبری بازی‌های المپیک زمستانی 2006 از تورین و مسابقات جام جهانی فوتبال 2002 برای شبکه ESPN، برنامه‌های ورزشی مختلفی را اجرا کرده است. این گزارشگر 53ساله در حال حاضر، به‌عنوانِ گزارشکر ذخیره، مسابقات ان‌بی‌ای و ای‌اس‌پی‌ان را که شبکه ای‌بی‌سی پوشش می‌دهد، در برنامه
Monday Night Football اجرا می‌کند.

 

سینز گالو د پرز
سینز گالو د پرز؛ روزنامه‌نگار مکزیکی و مجری برنامه مصاحبه ورزشی در شبکه اسپانیایی‌زبان DxTips  است. سینز با همسرش به‌همراه چهار فرزند خود در مکزیک زندگی می‌کند. او با چهره‌های مشهوری همچون راجر فدرر و رافائل نادال، شاکیل اونیل، رودریگز، روبرتو کارلوس‌، ریوالدو، زین‌الدین زیدان‌، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مصاحبه کرده و درواقع خود را منحصر به فعالیت در زمینه فوتبال نکرده و در رشته‌های شنا، والیبال، بسکتبال و تنیس نیز تجربه‌هایی مشابه از سر گذرانده است. او در سال 2016 به‌عنوان مجری یک شوی واقع‌نما (Reality Show) ورزشی باعنوان Ultimate Beastmaster برای پخش از نتفلیکس انتخاب شد.

 

هایدی واتنی
هایدی واتنی؛ ورزشکار و گزارشگر آمریکایی‌ شبکه MLB است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه سن دیگو‌ست که تجربه حضور در شبکه‌های ورزشی نیوانگلند در بوستون و Time Warner Cable SportsNet در لس آنجلس را هم دارد. واتنی در دوران دبیرستان در رشته ژیمناستیک فعالیت می‌کرد. او در یک سفر با همسرش؛ که یک خلبان بازنشسته گارد ملی هوایی کالیفرنیا‌ست، دیدار کرد. حاصل ازدواج آنها دو فرزند است. در سپتامبر 2012 واتنی، شبکه تایم وارنر را ترک کرد تا به شبکه MLB بپیوندد. او از سال 2013 اجرای برنامه‌هایی ازجمله Quick Pitch را در MLB را عهده‌دار و به‌عنوان گزارشگر ورزشی مطرح بوده است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه