گلستان

سینا غریب

ارتباط تلفنی مدیر مخابرات منطقه با مردم
غلامعلی شهمرادی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی اداره‌کل بازرسی استانداری گلستان به‌طور تلفنی پاسخگوی تماس‌های مشتریان بود. وی با حساس‌شمردن شرایط کنونی از لحاظ نیاز مبرم مردم به خدمات و سرویس‌های مخابراتی به جهت افزایش فعالیت در کسب‌وکارهای اینترنتی و بهره‌مندی دانش‌آموزان و دانشجویان از آموزش مجازی، گفت: «ضرورت دارد تا پشتیبانی مناسب صورت گیرد و اختلالات احتمالی در اسرع‌وقت برطرف شود. اینکه بدانیم مشتریان ما چه مشکلاتی دارند و خدمات و سرویس‌های مخابراتی مورد نیاز آنها چیست، به ما کمک می‌کند تا در ارائه خدمات‌، روش‌های نوین و مناسب را به‌کار گرفته و در جلب رضایت مشتریان، موفق‌تر عمل کنیم».

 

سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که طی هشت‌ماه‌نخست امسال هفت‌هزار و ٥٧٥میلیاردریال سرمایه‌گذاری برای اجرای ٥٧ طرح در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اترک استان جذب و هزینه شد که افزون بر هفت‌برابر بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. حجت‌الله خلیل‌زاده اظهار داشت: «در مدت مشابه سال قبل ٩٨٣میلیاردریال برای اجرای ٢٢ طرح در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب سرمایه‌گذار شده بود». وی با یادآوری توجه زیرساختی دولت به جهش تولید از جمله در گلستان پیش‌بینی کرد با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های در‌دست‌ساخت، یک‌هزار و ٣٧٩ فرصت شغلی جدید در استان گلستان ایجاد شود.

 

مانور لحظه صفر افت فشار گاز در شرکت گاز
مانور دورمیزی سطح A باحضور سرپرست گاز گلستان، اعضای کمیته مدیریت بحران شرکت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، معاون اقتصادی اطلاعات استان و رؤسای ادارات گاز شهرستان‌ها تحت‌عنوان «مانور لحظه صفر افت فشار گاز» برگزار شد. در ابتدای این مانور نجاریان؛ رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گاز گلستان گفت: «در مانور مذکور که مدیران عامل گاز شرکت‌های استان‌های معین مازندران، سمنان و خراسان شمالی نیز به‌صورت تلفنی حضور یافتند، ضمن تأکید بر همراهی و کمک‌رسانی به گاز گلستان در زمان افت احتمالی فشار با قطعی گاز یا درصورت لزوم محدود‌کردن مصرف گاز صنایع جهت افزایش فشار گاز ورودی به استان گلستان و پایداری گاز و همچنین دراختیار‌گذاشتن منابع، تجهیزات و نیروهای انسانی تأکید کردند».

 

کشف ١٣٠هزار‌نخ سیگار قاچاق در گرگان
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ١٣٠هزار‌نخ سیگار قاچاق در گرگان خبر داد. سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: «مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از یک‌سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از توزیع‌کنندگان سیگار قاچاق در شهرستان گرگان شدند». وی بابیان‌اینکه طی بررسی‌های پلیس مشخص شد متهم سیگارها را در یک دستگاه خودرو سواری نگهداری کرده و به فروش می‌رساند، افزود: «پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همراهی نماینده اداره صمت، از خودرو موردنظر بازدید و تعداد ١٣٠هزار‌نخ سیگار قاچاق کشف شد». تاجره تصریح کرد: «در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه