جذاب‌ترین ورزشکاران جهان در سال 2020

مصطفی رفعت

یکی از جذاب‌ترین فهرست‌ها درمورد آدم‌های معروف، اتفاقاً خودِ فهرست «جذاب‌ترین‌ها»ست که آمیزه‌ای از زیبایی چهره و ورزیدگی اندام و خوش‌پوشی را در خود دارد. هرسال منابع مختلفی، به ارائه فهرستی از این‌افراد در حوزه‌های گوناگون که منتخب آن‌سال هستند، می‌پردازند که اگرچه در مواردی اختلاف‌هایی دارند؛ اما معمولاً در رده‌های نخست، اسامی مشترکی را تکرار می‌کنند. در گزارش به‌روزشده سایت Sports Show که در تاریخ 22 نوامبر 2020 به‌انتشار رسید، 10 چهره معروف عرصه ورزش معرفی شده‌اند که جدا از سطح موفقیت‌هایشان، در ایجاد جاذبه بصری برای تبلیغات نیز حرف اول را زده‌اند. دراین‌گزارش، به معرفی این ورزشکاران پرداخته‌ایم.

کریستیانو رونالدو
«من ثروتمند، خوش‌تیپ و بازیکن بزرگی هستم»؛ این جمله‌ای بود که رونالدو وقتی هواداران لیونل مسی در سال 2011 نسبت به او ابراز انزجار کردند، گفت تا حسادت آن‌ها را برانگیزد. چه بخواهیم و چه نخواهیم؛ این بازیکن 35ساله پرتغالی در صدر بسیاری از فهرست‌های جذاب‌ترین‌ ورزشکاران جهان قرار دارد.

رافائل نادال
تنیسور 34ساله اسپانیایی که مقام سوم جهان را در رشته ورزشی خویش دارد و به‌قول دوستدارانش «سلطان خاک رس» است؛ نه‌تنها به‌خاطر استایل خاص بازی‌هایش؛ بلکه به‌خاطر فیزیک مطلوب و چهره جذابش که او را یکی از پنج چهره برتر تنیس کرده، قراردادهای تبلیغاتی متعددی را با ارقام هنگفت می‌بندد.

مایکل فرولیک
او 32سال سن دارد و چهره شاخص جمهوری چک در رشته هاکی روی یخ است که البته اکنون برای یک تیم حرفه‌ای در کانادا بازی می‌کند. یکی از اثرات ازدواج وی با یک مدل این‌بوده‌که او هم وارد فضای خاص مد و فشن شود و ازاین‌رو، جزو خوش‌لباس‌ترین‌ها نیز هست.

ایگنا تزیو آباته
یک فوتبالیست دیگر در فهرست جذاب‌ترین‌های ورزش جهان؛ دفاع راست 34ساله سابق «میلان» و پسر دروازه‌بان سابق ایتالیا؛ بنیامینو آباته. شاید اگر بخواهیم ایتالیایی‌ها را وارد چنین فهرستی کنیم، گزینه‌های متعددی در فوتبال این کشور باشند؛ اما به‌هرحال، او انتخاب اول گزارش سایت Sports Show برای سال 2020 بوده است.

فابیو فونینی
حالا که از فوتبال نشد، سایر رشته‌های ایتالیایی را باید امتحان کرد؛ بله یک تنیسور جذاب 33ساله که بهترین رتبه‌اش در رتبه‌بندی جهانی تنیس، ۲۴‌اُم (۲۰ می ۲۰۱۳) بوده است. همسر او نیز یک تنیسور به‌نام فلاویا پنتاست که سوابق خوبی دراین‌رشته داشت. او جزو مبتلایان به کرونا نیز بوده.

جی‌جی ردیک
نام اصلی این بسکتبالیست 36ساله آمریکایی، «جاناتان کلی» است که برای «نیو‌اورلئانز پلیکانس» بازی کرده. شاید به‌نظر نیاید؛ اما او در رشته مردم‌شناسی و تاریخ تحصیل کرده و مانند پدرش به سفالگری نیز می‌پردازد. او یک پادکست روزانه را نیز اداره می‌کند؛ کاری‌که احتمالاً از یک ورزشکار 193سانتی‌متری بعید است.

اریک دکر
او هشت فصل برای NFL بازی کرد؛ به‌نوعی چهره مطرح زمان خودش در رشته فوتبال آمریکایی بود و حالا یک ورزشکار بازنشسته 33ساله؛ اما خوش‌تیپ و خوش‌چهره است که در یک برنامه تلویزیونی واقع‌نما باعنوانE! که مخاطبان فراوانی نیز دارد، با همسرش؛ «جسی جیمز دکر» که خواننده است، بازی می‌‌کند.

ناتان بارتولومی
31سال سن دارد و اهل آمریکاست؛ یک ورزشکار و هنرمند عرصه اسکیت نمایشی یا همان «پاتیناژ» که در چند رقابت معتبر به مدال‌های نقره و برنز دست یافت. او اگرچه در رشته ورزشی خود همیشه به‌عنوان یک پارتنر شناخته می‌شد (پاتیناژِ دونفره)؛ اما در عرصه جذابیت، یک‌نفره هم جذاب بود.

اُلیویه ژیرو
بازیکن 34ساله و بلندقامت فوتبال اهل فرانسه که با ۴۲ گل و بعد از تیری هانریِ ۵۱‌گله، دومین آقای گل تاریخ تیم ملی کشورش محسوب می‌شود. یکی از دلایلی که مدیران بخش بازرگانی برند ورزشی «پوما» برای عقد قرارداد اسپانسرینگ، سراغ او رفتند، جاذبه بصری او در تصاویر ثبت‌شده است.

بابی براون
این اسکی‌باز که همنام یک خواننده مطرح سبک هیپ‌هاپ است؛ در گونه نمایشی این‌رشته فعالیت دارد و به‌خاطر حرکات اعجاب‌‌آورش در هوا و پرش‌های زیبایش معروف شده. او تنها 29سال سن دارد و وقتی با چوب‌های اسکی در هوا همچون پر کاهی چرخ می‌خورد، باور نخواهید کرد 84کیلوگرم وزن دارد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه