شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

رتبه برتر پاسخگویی مکاتبات استانداری برای شهرداری کهریزک
پس از ارزیابی انجام‌شده ازسوی استانداری، شهرداری کهریزک مقام برتر در پیگیری و پاسخ به مکاتبات ارسالی را کسب کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی شهرداری کهریزک؛ عبدالرضا چراغعلی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی با اعطای لوح تقدیر از دکتر علی یحیی‌پور؛ شهردار کهریزک به‌دلیل جدیت و تلاش جهت ارائه خدمات شهری به‌ویژه خدمات در حوزه ترافیک و پاسخگویی منظم و به‌موقع به مکاتبات ارسالی استانداری، قدردانی به‌عمل آمد. در متن این تقدیرنامه آمده است؛ ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن ۲۹ آذر روز ملی حمل‌ونقل، بدین‌وسیله از جدیت و همکاری شایسته و صمیمانه حضرت‌عالی که به‌حق از خدمتگزاران ارزشمند و شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و صادقانه در عرصه حمل‌ونقل و ترافیک قدم برمی‌دارید تشکر و قدردانی می‌نمایم. آگاه و مطمئن باشید تلاش‌های بی‌وقفه شما در امر خدمت‌رسانی به مردم غیور و شریف ایران، در نزد خداوند متعال محفوظ و به‌عنوان توشه آخرت منظور خواهد شد. این لوح به‌پاس خدمات ارزشمند شما و کسب «مقام برتر در پیگیری و پاسخ به مکاتبات» تقدیم می‌گردد. از خداوند منان، تندرستی و موفقیت روزافزون در کنار خانواده گرامی برایتان خواستارم.

 

کشف  ۵۰۰ ماینر استخراج بیت‌کوین
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: «باتوجه‌به شرایط کنونی، دستگاه‌های نظارتی بایستی جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج بیت‌کوین را درراستای کاهش مصرف برق پیگیری و در دستورکار قرار دهند».  حسین توکلی کجانی اظهار داشت: «طی بازرسی‌های صورت‌گرفته تاکنون ۵۰۰ ماینر استخراج پول مجازی بیت‌کوین در شهرستان ری کشف و ضبط شد که آخرین مورد ۱۵۰ ماینر در یک واحد مرغداری بود که سریعاً با اقدامات قانونی برخورد لازم صورت گرفت».  نماینده عالی دولت در شهرستان ری گفت: «عمده فعالیت غیرمجاز استخراج بیت‌کوین در مراکزی‌ست که تعرفه برق کشاورزی و صنعتی دارند و دلیل آن نیز قیمت ارزان برق در این مراکز و واحدها‌ست که بایستی کنترل و مدیریت شوند».

 

ساخت دبستان شش کلاسه توسط خیران
بخشدار مرکزی شهرستان ری گفت: «آئین خشت‌گذاری و آغاز عملیات بازسازی دبستان شش کلاسه شهید عراقی با همکاری خیران مدرسه‌ساز در روستای امام‌زاده ابوالحسن(ع) بخش مرکزی شهرستان ری انجام شد». به‌گزارشِ ایرنا؛ آمنه شب‌کوکا اظهار داشت: «دبستان دخترانه شهید عراقی با زیربنای ۴۰۰مترمربع و اعتبار ۲۰میلیاردریال طی هشت‌ماه بازسازی خواهد شد». وی بااشاره‌به‌اینکه اعتبار موردنیاز بازسازی دبستان شهید عراقی با کمک خیران مدرسه‌ساز تأمین خواهد شد، افزود: «وسایل آموزشی این مدرسه نیز توسط سازمان نوسازی آموزش‌وپرورش تأمین خواهد شد». شب‌کوکا اضافه کرد: «این طرح عمرانی با پیگیری‌های دهیاری روستای امامزاده ابوالحسن(ع) و همکاری آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ شهرستان ری طراحی شد و در‌دستِ اجرا‌ست». هم‌اکنون حدود ۴۵هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در ناحیه ۲ آموزش‌وپرورش ری در ۱۷۳ مدرسه تحصیل می‌کنند. شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش‌وپرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره‌کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه