شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

فرماندار شهرستان ری بیان کرد؛
تحقق مشارکت حداکثری؛ اساس کار ستاد انتخابات
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: «حرکت در مسیر تحقق مشارکت حداکثری اساس کار مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان باشد». حسین توکلی کِجانی در نوزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری افزود: «فرایند انتخابات در این شهرستان براساس تقویم زمان‌بندی انتخابات درحال اجرا‌ست و جلسات ستاد انتخابات و هیئت اجرایی به‌صورت مستمر برگزار و مسائل و موضوعات مرتبط با انتخابات هریک براساس شرح وظایف قانونی موردبررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد». وی اظهار داشت: «در روند امور مرتبط با ستاد انتخابات شهرستان ری عمده امور اجرایی و پشتیبانی برعهده کمیته‌های این ستاد است که تاکنون با تلاش همه همکاران در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه، امور اجرایی برگزاری ششمین‌دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین‌دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین‌دوره مجلس خبرگان رهبری به‌شکل مطلوبی پیش رفته یا درحال اجرا‌ست».

 

مدال برنز برای بانوی کاراته‌کا در مسابقات پرتغال
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: «حمیده عباسعلی؛ کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان و اهل شهرری در دیدار رده‌بندی کاراته وان لیسبون کشور پرتغال با پیروزی سه بر یک مقابل النی چاتزیلادو از یونان صاحب مدال برنز شد». به‌گزارش ایرنا؛ حسین یوسف‌زاده اظهار داشت: «آخرین مرحله از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ازطریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان با حضور ۷۶۹ ورزشکار از ۸۷ کشور در لیسبون پرتغال آغاز شد». وی بابیان‌اینکه تیم ایران در دو بخش کومیته و کاتای زنان و مردان در این رویداد مهم شرکت کرده است، افزود: «حمیده عباسعلی؛ بانوی المپیکی شهرری و کشورمان در وزن به‌اضافه ۶۸‌کیلوگرم در دیدار رده‌بندی مقابل ««النی چاتزیلادو» از یونان به برتری سه بر یک دست یافت و نشان برنز را از‌آن‌خود کرد».

 

رفع مشکل تأمین آب آشامیدنی چهار روستای بخش کهریزک
سرپرست امور کهریزک شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران گفت: «مشکل تأمین آب آشامیدنی چهار روستای بخش کهریزک با انجام عملیات بازسازی خط انتقال ۲۵۰میلی‌متری و رینگ شبکه در زمان‌های اوج مصرف برطرف شد». به‌گزارش ایرنا؛ امید صابری اظهار داشت: «عملیات بازسازی و اصلاح خط انتقال ۲۵۰‌متری روستای جهان‌آباد بالا که آب چاه‌های موجود این روستا را به شبکه توزیع آب کهریزک منتقل می‌کند؛ به‌همت امداد و بهره‌برداری آبفا کهریزک انجام شد». وی ادامه داد: «۴۰‌متر از این خط لوله که دچار پوسیدگی شده بود از مدار بهره‌برداری خارج و لوله جدید جایگزین آن شد». صابری خاطرنشان کرد: «با انجام این عملیات، خط انتقال روستای جهان‌آباد بالا که از روی رودخانه کن عبور می‌کند به خط انتقال روستای جهان‌آباد پائین، تورقوزآباد، قیصرآباد و خط انتقال شهر کهریزک متصل شد که در‌پی آن بخشی از مشکل تأمین آب این روستاها و بخشی از مشترکان شهر کهریزک در زمان‌های اوج مصرف یا از مدار خارج شدن برخی خطوط برطرف شد».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه