بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

تراز مثبت بانک کارآفرین در فصل بهار
تراز بانک کارآفرین در فصل بهار، مثبت 163‌میلیارد‌تومان شده است. بانک کارآفرین در خرداد‌ماه، 447‌میلیارد‌تومان درآمد از تسهیلات اعطایی به‌دست آورد که نسبت به اردیبهشت‌ماه 12‌درصد و نسبت به میانگین سال گذشته، 60‌درصد افزایش را نشان می‌دهد. «وکار» در‌این‌ماه همانند ماه گذشته، 350‌میلیارد‌تومان سود سپرده پرداخت کرد. میانگین ماهانه سود پرداختی بانک در سال گذشته، 228‌میلیارد‌تومان بوده است. در‌مجموع، تراز بانک در فصل بهار، مثبت 163‌میلیارد‌تومان شده است. این در‌حالی‌ست‌که در مدت مشابه سال گذشته، تراز بانک، منفی 21‌میلیارد‌تومان بوده است.  سهام این بانک در یک‌ماه‌اخیر، نه‌درصد بازدهی کسب کرده است.

 

عرضه نسخه دسکتاپ سامانیوم
باشگاه مشتریان بانک سامان، با هدف توسعه خدمات الکترونیک خود نسخه سازگار با مرورگر رایانه‌ای سامانیوم را برای کاربران عرضه کرد. تمامی کاربران باشگاه مشتریان برای استفاده از نسخه یادشده نیاز به دانلود و نصب برنامه ندارند و می‌توانند با استفاده از مرورگر رایانه/تبلت خود از خدمات سامانیوم استفاده کنند. با این اقدام، ارائه خدمات به کاربرانی که از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده نمی‌کنند، تسهیل شده است. این‌دسته از کاربران برای استفاده از این نسخه باید ازطریق مرورگر سیستم خود به آدرس
https://sb24.ir/samanium مراجعه کنند. در‌همین‌ارتباط، لازم به‌ذکر است که شرایط ورود به برنامه سامانیوم تغییری نکرده و کاربران با شماره موبایل و رمز خود می‌توانند از این نسخه استفاده کنند.

 

انتشار نسخه جدید همراه‌بانک «مهریران»
آخرین نسخه نرم‌افزار همراه‌بانک مهر ایران با ارائه قابلیت‌هایی جدید برای کاربران اندروید ارائه شد. در نسخه مذکور سرویس‌های جدیدی همچون تسهیلات آنلاین با ضامن، تسهیلات کالاکارت سازمانی و سامانه صیاد راه‌اندازی و فرآیند برخی سرویس‌ها نیز بهینه‌سازی شده است. نرم‌افزار «مهریران» بسیار کاربرپسند بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. بااین‌حال، درادامه توضیحاتی برای بهره‌بردن آسان‌تر کاربران از قابلیت‌های نسخه جدید ارائه شده است. در بخش چک صیادی سه قابلیت ثبت چک، دریافت چک و انتقال چک درنظر گرفته شده که برای صادرکنندگان و دریافت‌کنندگان چک ضروری‌ست. لازم به‌یادآوری‌ست؛ با اجرای قانون جدید چک، چک‌های جدید زمانی اعتبار پیدا می‌کنند که ازسوی صادرکننده و دریافت‌کننده چک در سامانه صیاد بانک مرکزی ثبت شوند. همچنین انتقال چک نیز به ثبت در سامانه صیاد نیاز دارد. اکنون این قابلیت‌ها در نسخه جدید همراه‌بانک مهر ایران ارائه شده است. بخش تسهیلات نیز در نسخه جدید نرم‌افزار همراه‌بانک مهر ایران کامل‌تر شده و اکنون در قسمت درخواست تسهیلات آنلاین، سه‌مورد تسهیلات بدون ضامن، تسهیلات دارای ضامن و تسهیلات کالاکارت به چشم می‌خورد. قابلیت درخواست تسهیلات بدون ضامن پیش‌ازاین نیز روی نرم‌افزار همراه‌بانک وجود داشت.

 

بانک پارسیان به مجمع می‌رود
مجمع بانک پارسیان شانزدهم تیر‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. این بانک از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 16:00 روز چهار‌شنبه؛ مورخ 16/04/1400 در استان تهران‌، شهر تهران به آدرس تهران، شهرک غرب، بلوار شهيد فرحزادی، خيابان زرافشان غربی،  پلاک 4، سالن آمفی‌تئاتر واقع در ساختمان مرکزی بانک پارسيان برگزار می‌شود، مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه