شهر ری

محسن شیرازی‌نژاد

شهردار تهران:
با ضاربان دست‌فروش شهرری برخورد شد
شهردار تهران در پاسخ مکتوب به تذکر مجید فراهانی مبنی‌بر ضرب و شتم دست‌فروش محدوده منطقه ۲۰ از برخورد با عوامل و پیمانکار خبر داد و بر لزوم خویشتن‌داری مأموران شهرداری تأکید کرد. پیروز حناچی در این نامه بااشاره‌به تذکر مجید فراهانی؛ عضو و ناظر در امور محاسبات و پایش عملکرد شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: «کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات عوامل اجرایی پیمانکار در شرکت شهربان و حریم‌بان در ۲۵ اردیبهشت تشکیل و طبق تصمیمات اتخاذشده ازسوی اعضای کمیته مصوب و نسبت به قطع همکاری با عوامل اقدام شد. به دستور دادستان شهرری حکم برخورد با عوامل اجرایی پیمانکار صادر شده است». حناچی افزود: «براساس تصمیمات شورای تحول شهرداری منطقه ۲۰ مصوب شد برخی از مسئولان این منطقه جهت رسیدگی به موضوع به اداره‌کل هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی و یک نفر از سمت خود عزل شود». ۲۴ اردیبهشت‌ماه در‌پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی‌بر ضرب و شتم یک دست‌فروش توسط تعدادی از مأموران سد معبر شهرداری در شهرری، غلامرضا نوفرستی؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرری از صدور دستور قضائی به‌منظور شناسایی و برخورد با عوامل ضرب‌و‌شتم این دست‌فروش خبر داد.

 

اکران «قاتلین عزرائیل» در جشنواره «آسمان»
فیلم داستانی «قاتلین عزرائیل» برای اولین‌بار پس از تولید در بخش کرونا‌فیلم دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان قضاوت و اکران خواهد شد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری؛ «قاتلین عزرائیل» به‌نویسندگی و کارگردانی جواد مزد‌آبادی از کارگردانان شهیر شهرری است. جواد مزدآبادی گفت: «پخش جهانی این فیلم داستانی با ارسال آن به سه جشنواره ازمیر ترکیه، بوسان کره جنوبی و ساندنس آمریکا آغاز شد». جواد مزدآبادی در این فیلم با نگاهی خلاقانه و نو به سراغ بیماری کرونا رفته و قصه‌ای را از دریچه دینی با نگاه لطیف هنری بیان کرده است که نه‌تنها هر مخاطبی را برای دیدن آن وسوسه می‌کند؛ بلکه شانس و اقبال خود را یک‌بار‌ دیگر برای کسب موفقیت‌های جهانی افزایش داده است.

 

اجرای طرح اصلاح ترافیکی خیابان‌های کهریزک
رئیس سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری کهریزک از اجرای طرح اصلاح ترافیکی معابر پرتردد شهر کهریزک خبر داد. حسن حق‌بین گفت: «خیابان ولیعصر(عج) یکی از معابر قدیمی و پرتردد شهر کهریزک محسوب می‌شود که باتوجه‌به دسترسی محلی سایر معابر فرعی به این خیابان، بار ترافیکی سنگینی به این معبر تحمیل می‌شد؛ ازاین‌رو، براساس نظر کارشناسان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و ایجاد دسترسی‌های محلی و جایگزین با هدف کنترل و کاهش بی‌انضباطی ترافیکی در معابر، یک‌طرفه شد. به‌منظور اجرای این طرح عملیات اصلاح هندسی درطول مسیر و ورودی معبر اجرا شد و تابلوهای علائم ترافیکی جهت هدایت مسیر رانندگان نصب شده است که اجرای این طرح ترافیکی تأثیر بسزایی در بهبود اوضاع تردد رانندگان و آسایش اهالی و ساکنان این معبر دارد».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه