گلستان

سینا غریب

توسعه شبکه آبیاری تحت‌فشار در گرگان
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از اجرای طرح توسعه شبکه آبیاری تحت‌فشار در بلوار صیاد شیرازی خبر داد. به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی شهرداری گرگان؛ یحیی ستوده‌نیا با اعلام این خبر گفت: «شهرداری گرگان به‌منظور حفظ و صیانت از منابع آب زیرزمینی، برنامه توسعه شبکه آبیاری تحت‌فشار را به‌صورت بسیار جدی در دستورکار قرار داده است». ستوده‌نیا افزود: «درهمین‌راستا، توسعه شبکه آبیاری تحت‌فشار در بلوار صیاد شیرازی از روز گذشته آغاز شده و اکنون کار لوله‌کشی آن به پایان رسیده است». وی تصریح کرد: «برای تأمین منابع آب آن از رودخانه روستای زیارت آب را پمپاژ و پس از انتقال از مسیر بلوار ناهارخوران آن‌را وارد بلوار صیاد کردیم». سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان با تقدیر از صبوری و اطلاع‌رسانی شهروندان ساکن در منطقه صیاد گفت: «پیمانکار طرح از دیروز و امروز درحال تست مسیر بوده و به‌دلیل اختلاف ارتفاعی که در مبدأ و مقصد وجود داشت نیاز به نصب شیر فشارشکن بود». ستوده‌نیا ابراز امیدواری کرد با نصب شیرهای فشارشکن و تنظیم آن‌ها این مشکل به‌طور کامل برطرف شود.

 

بازدید از مراکز مخابرات شهری و روستایی مینودشت
رئیس اداره حراست مخابرات منطقه گلستان از مراکز مخابرات شهری و روستایی مینودشت بازدید کرد. به‌گزارش اداره روابط‌عمومی مخابرات منطقه گلستان؛ محمود محمدی باتأکیدبراینکه تأمین تجهیزات مخابراتی مناسب و به‌روز در ارائه خدمات و سرویس‌های مخابراتی تأثیر بسزایی دارد، افزود: «بازدید دوره‌ای از این امکانات فنی موجب خواهد شد ایرادات شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آن انجام شود». رئیس اداره مخابرات شهرستان مینودشت بااشاره‌به حضور مهندس مسلمی و بازدید از مراکز مخابرات شهری و روستایی این شهرستان گفت: «با حضور رئیس اداره حراست مخابرات منطقه گلستان، سلامت تجهیزات کاملاً بررسی و راهکارهای مناسب درزمینه استفاده بهینه از امکانات مخابراتی ارائه و بر مناسب‌سازی تجهیزات براساس درخواست مشتریان تأکید شد».

 

تکریم جامعه ایثارگری؛ از ارزش‌های اصلی انقلاب
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: «تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و امیدوارم مسئولان سنت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند». اسرافیل وزیری گفت: «دیدارهای حضوری سبب شده تا زمینه و بستری فراهم شود که خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از نزدیک مسائل خود را بیان کنند». وزیری ضمن تأکید بر دیدارها و ملاقات چهره به چهره با جامعه ایثارگری افزود: «هر چه در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشیم کم است و وظیفه‌ داریم در مرتفع‌کردن مشکلات این قشر معزز تمام تلاشمان را به‌کار گیریم». وی تأکید کرد: «خدمتگزاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی‌ست که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را درقبال شهدا، ایثارگران و خانواده‌های ایشان انجام دهیم».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه