گلستان

سینا غریب

حمایت کمیته امداد از 52هزار مددجوی سالمند
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: «بیش از 52هزار سالمند تحت‌حمایت کمیته امداد استان گلستان قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند». به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ عیسی بابایی گفت: «درحال‌حاضر 52هزار و 260 سالمند در قالب 42هزار و 177 خانوار تحت‌حمایت این نهاد بوده و از خدمات کمیته در بخش‌های مختلف استفاده می‌کنند». او افزود: «2600 سالمند تحت‌حمایت کمیته امداد استان گلستان نیز دارای بیماری صعب‌العلاح بوده که ازاین‌تعداد 480 سالمند زمین‌گیر هستند». مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: «پدیده سالمندی بر هزینه خانوار اثر نامطلوبی داشته و کمیته امداد تلاش می‌کند با برنامه‌های ویژه‌ای برای این‌گروه از جامعه هدف خود درطول‌سال و با استفاده از ظرفیت و مشارکت خیران و نیکوکاران نسبت به رفع مشکلات سالمندان تحت‌حمایت خود اقدام کند».

 

امحای دو‌تُن مواد مخدر در استان
در مراسمی با حضور مسئولان دو‌تُن و ۶۸۷‌کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۳۲هزار انواع قرص غیرمجاز در گلستان امحاء شد. دراین‌مراسم استاندار گلستان، فرمانده نیروی انتظامی استان و اعضای شورای تأمین حضور داشتند. استاندار گلستان دراین‌مراسم گفت: «کار نیروی انتظامی سخت و طاقت‌فرسا بوده و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر برای نیروی انتظامی هزینه دارد». هادی حق‌شناس افزود: «نیروی انتظامی درزمینه امنیت و مبارزه با مواد مخدر جان‌فشانی‌های زیادی کرده و همه سازمان‌ها باید درمقابله‌با این‌امر با این نهادها همکاری لازم را داشته باشند».

 

گلستان؛ قهرمان مسابقات کبدی کشور
فینال مسابقه کبدی قهرمانی کشور بین تیم‌های گلستان و خوزستان برگزار شد و این تیم گلستان بود که توانست با بردی قاطع، قهرمان این‌دوره از مسابقات شود. فینال مسابقات کبدی قهرمانی کشور بین تیم‌های گلستان و خوزستان در سالن امام مجموعه ورزشی آزادی شهر گرگان برگزار شد. تیم کبدی گلستان با داشتن بازیکنان توانمند و بومی خود توانست با نتیجه 54 بر 23 تیم خوزستان را شکست دهد و باردیگر قهرمان کشور شود. بازیکنان جوان تیم خوزستان در مرحله نیمه‌نهایی توانستند تیم خوب و قدرتمند کرمانشاه را در دیداری سخت و نفس‌گیر شکست دهند. تیم کرمانشاه نیز تیم پرقدرت سیستان‌وبلوچستان را از پیش‌رو برداشته بود. این برای نخستین‌بار بود که خوزستان به فینال مسابقات کبدی قهرمانی کشور رسید.

 

ایجاد سه سازمان جدید در شهرداری گنبدکاووس
شهردار گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: «مصوبه راه‌اندازی سه سازمان جدید در بدنه شهرداری توسط نهادهای شهرستانی و استانی اخذ شده و پس از تصویب در وزارت کشور تعداد سازمان‌های این شهرداری به پنج مورد افزایش می‌یابد». سیدعلی‌اصغر موسوی افزود: «هم‌اینک شهرداری گنبدکاووس ۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و حمل‌و‌نقل بار دارد و سه سازمان تخصصی شامل فرهنگی و ورزشی، سرمایه‌گذاری توسعه اقتصادی و عمران و نوسازی به این‌مجموعه خدماتی الحاق می‌شود».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه