گلستان

سینا غریب

بازدید شهردار گرگان از شهرداری منطقه یک
شهردار گرگان با حضور در شهرداری منطقه یک با مدیر و کارکنان آن دیدار و گفت‌وگو کرد. محمدرضا سبطی طی نشستی از شهردار منطقه یک خواست تا با همدلی بیشتر و رعایت انضباط اداری، تعامل و ارتباط مستمر با همکاران و شهروندان نسبت به ارتقاء و بهبود ارائه خدمات تمامی تلاش خود را به‌کار گیرند. وی تصریح کرد: «نیاز است با تعامل، همکاری و هم‌فکری اقدامات جاری را پیش ببریم و موجبات رضایت شهروندان را فراهم کنیم». در ابتدای این دیدار، محسن کریمی سرپرست شهرداری منطقه، ضمن خوشامدگویی و تبریک به مهندس سبطی بابت انتخاب به‌عنوان شهردار گرگان، توضیحاتی پیرامون عملکرد، فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های دردست‌اقدام ارائه کرد.

 

توسعه مخابرات استان؛ درگروی همدلی مدیران و کارکنان
جایگاه دوم شاخص اعتماد و همدلی بین مدیران و کارکنان مخابرات منطقه گلستان‌، رونق توسعه مخابرات را دربردارد. مخابرات منطقه گلستان‌،‌ دکتر غلامعلی شهمرادی با‌اشاره‌به کسب رتبه دوم شاخص اعتماد و همدلی بین مدیران و کارکنان مخابرات استان‌، بابیان‌اینکه در نظرسنجی به‌‌عمل آمده شاخص اعتماد و همدلی بین مدیران و کارکنان مخابرات منطقه گلستان رتبه دوم را در کشور کسب کرده است، گفت‌: «رویکردهای به‌کاررفته در ارتباطات با منابع انسانی و همچنین فراهم‌کردن فضای همکاری‌، همدلی و همراهی موجب شده است تا کارکنان و مدیران مخابرات استان بتوانند در محیطی عاری از هرگونه عواملی که باعث کندی اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شده فعالیت کرده و این نشانه خوبی برای یک سازمان موفق است»‌. مدیر مخابرات منطقه گلستان‌، از منابع انسانی به‌عنوان سرمایه ارزشمند نام برد و ضمن قدردانی از تلاش‌های تک‌تک کارکنان در مجموعه مخابرات استان‌، ابراز امیدواری کر‌د: «با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود شود، رفاه حال کارکنان را تأمین کرد و تکریم این سرمایه عظیم را در اولویت برنامه‌های حفظ جایگاه منابع انسانی دانست».

 

اهمیت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: «باور داریم که در راه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تنها نیستیم و شهدا در هر قدم ازاین‌مسیر الهی ما را یاری می‌کنند». اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره‌به‌چهره با جامعه ایثارگری استان گفت: «باور داریم که در راه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تنها نیستیم و شهدا در هر قدم ازاین‌مسیر الهی ما را یاری می‌کنند». وی ادامه داد: «تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه همگانی و ملی‌ست و ملت قدرشناس ایران هرگز رشادت‌ها، فداکاری‌ و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران را از یاد نخواهند برد». وزیری تصریح کرد: «نقش بنیاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطرات شهدا و حماسه‌های سترگ آنان در بیش از چهاردهه سرفرازی و ظفر بیش‌از‌پیش است».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه