ازدواج و مثبت‌اندیشی

قانون جذب، قانون مثبت‌اندیشی و خواستن است. تنها کافی‌ست آن‌چه آرزوی داشتنش را دارید‌، بخواهید. آن‌وقت می‌بینید که کائنات برای رسیدن به این آرزو چگونه به شما کمک می‌کنند. مثبت‌اندیشی و به‌کارگیری قانون جذب در ازدواج یکی از مباحث مهمی‌ست که برای موفقیت دراین‌مورد، امروزه به آن پرداخته می‌شود.

پیش از آنکه در‌مورد عشق به همسر آینده‌تان فکر کنید‌، عشق به خودتان را مد‌نظر قرار دهید؛ اینکه تا‌چه‌حد به خودتان عشق می‌ورزید و چقدر خود را دوست دارید، بسیار مهم است.

به هر‌چیزی‌که مثبت‌تر است و احساس بهتری را به شما می‌دهد، فکر کنید. فکر‌کردن در مورد برخی مسائل و پیش‌داوری درباره آینده، بسیار آزارتان می‌دهد. افسردگی و اضطراب، نتیجه داشتن چنین‌افکاری‌ست.

شاد باشید و از زندگی خود لذت ببرید. اگر در یک جلسه مشاوره ازدواج شرکت کنید‌، حتماً مطالب مفصلی را در‌مورد تأثیر لذت‌بردن از زندگی در داشتن یک آینده موفق خواهید شنید.

ویژگی‌های مثبت فرد مقابل را فراموش نکنید. هیچ انسانی خالی از نقص نیست. شاید این شما هستید که با تمرکز بر نقاط ضعف قابل‌رفع شخص مقابلتان‌، اقدامی برای رسیدن به او نمی‌کنید.

شاید این جمله شما را آزار بدهد و با خود بگویید که زندگی بدون معشوق برای من بی‌معنا‌ست؛ اما نباید فراموش کنید که شما سال‌های پیش را بدون معشوقتان به‌خوبی زندگی کرده‌اید.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه