خبر

جهانگیر شاهینی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: «اعتبارات عوارض آلایندگی ‌استان به‌جای پروژه‌های عمرانی، صرف حقوق نیروهای شهرداری‌ها شد. در‌حالی‌که حداقل ۵۰‌درصد اعتبار باید صرف پروژه‌های عمرانی شود اما در‌برخی‌موارد صرف حقوق نیروها شد. در سفر دوم رئیس‌جمهوری 3000میلیارد‌تومان به استان تخصیص یافت و بیش از ۷۰‌درصد اعتبارات سفر را در سازمان برنامه‌وبودجه و نفت متمرکز کرده‌ایم».

 

محمودرضا طالبان؛ رئیس شورای هماهنگی راه‌و‌شهرسازی فارس با‌اشاره‌به در پیش‌رو‌بودن ایام نوروز، از تلاش و همفکری در کنار دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی در‌این‌استان خبر داد و گفت: «به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری استان فارس و شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع) همه‌ساله در ایام تعطیلات نوروز شاهد تردد بالایی در محورهای مواصلاتی استان فارس هستیم».

 

محمدجواد سلجوقی؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت گفت: «برخلاف عصر مدرنیسم که در آن نگاه به دین و معنویت تضعیف؛ و اثبات هرچیز با علم صحیح تلقی می‌شد؛ با ورود پست‌مدرن، نگاه به ارزش‌ها و دیدگاه معنوی در جوامع بشری تغییر کرد و دین‌داری و معنویت بار‌دیگر روندی رو‌به‌رشد یافت».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه