بانک

ارسال رایگان پیامک رمز پویا (یک‌بار مصرف) برای مشتریان بانک توسعه تعاون
باتوجه‌به فراهم‌سازی بستر لازم جهت دریافت رمز دوم پویا (‌یک‌بار مصرف) از‌طریق پیامک، این خدمت برای مشتریان بانک رایگان خواهد بود. به‌گزارشِ روابط‌عمومی‌ بانک توسعه تعاون؛ باهدف تسهیل استفاده از رمزهای دوم پویا، از تاریخ چهار‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ این امکان فراهم می‌شود تا مشتریان این بانک در زمان انجام پرداخت‌ها و خریدهای اینترنتی، درخواست خود را برای دریافت پیامکی رمز پویا به بانک توسعه تعاون  ارسال کنند. در این طرح با اضافه‌شدن دکمه «درخواست رمز پویا» به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و برنامک‌های پرداخت، این امکان فراهم می‌شود که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از‌طریق پیامک دریافت کنند. باتوجه‌به‌اینکه دریافت رمز پویا از‌طریق پیامک منوط به ارائه تائیدیه شماره تلفن همراه به بانک می‌باشد، لازم است هموطنان گرامی ‌با مراجعه به شعب یا وب‌سایت بانک توسعه تعاون، اطلاعات لازم را در‌این‌خصوص به‌دست آورند.

 

وداع پرشور ملت ایران با سردار شهید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی
مراسم باشکوه و حماسی تشییع پیکر سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش با‌حضور میلیونی مردم پایتخت در تهران برگزار شد. به‌گزارشِ روابط‌عمومی‌ پست‌بانک ایران؛ پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت مظلومانه در جنوب فرودگاه بغداد و تشییع باشکوه در کربلای معلی و همچنین شهرهای اهواز و مشهد مقدس، در تهران پس از قرائت نماز توسط رهبر معظم انقلاب بر پیکر مطهر این شهید والامقام بر روی دستان مردم شهیدپرور تشییع و سپس به قم منتقل شد و پس از وداع با مردم این شهر در زادگاه خود در گلزار شهدای کرمان در خاک آرمیده شد. همچنین دکتر شیری (مدیرعامل پست‌بانک ایران) و جمعی از مدیران و  کارکنان این بانک در‌کنار مردم شریف تهران در این مراسم پرشور و میلیونی حضور یافته و ضمن وداع با شهید سردار سلیمانی و هم‌رزمانش و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب، بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند. گفتنی‌ست؛ پست‌بانک ایران با برپایی ایستگاه فرهنگی در مقابل شعبه فردوسی تهران از شرکت‌کنندگان در این مراسم بزرگ استقبال کردند.

 

جبران جاماندگی صنعت ساختمان از تحولات استارت‌آپی
مدیرعامل شرکت کارآفرینی بانک مسکن در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه نوآوری‌ها اعلام کرد: «عقب‌ماندگی صنعت ساختمان از تحولات استارت‌آپی با حمایت این شرکت از ایده‌ها و راهکارهای بدیع حل مشکلات، جبران می‌شود». به‌گزارشِ پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ وزیر راه و شهرسازی به‌همراه مدیرعامل بانک مسکن از نمایشگاه نوآوری‌های صنعت ساختمان که به‌همت شرکت کارآفرینی بانک مسکن در تهران راه‌اندازی شده، بازدید کردند و از نزدیک، در جریان آخرین حمایت‌های بانک مسکن از تبدیل ایده‌های استارت‌آپی به طرح‌های تجاری، تولیدی و صنعتی در بخش مسکن و ساختمان قرار گرفتند. ابوالقاسم رحیمی ‌انارکی، در نشست با وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از «نخستین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت‌و‌ساز» در کارخانه نوآوری آزادی اظهار داشت: «یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک مسکن، شرکت کارآفرینی‌ست که در حوزه استارت‌آپ‌ها فعالیت می‌کند». رحیمی ‌انارکی بابیانِ‌اینکه در استفاده از نوآوری و تکنولوژی در حوزه ساخت‌و‌ساز همچنان نسبت به انتظارات و اقدام قابلِ‌قبول عقب هستیم، گفت: «کار بسیار زیادی باید انجام شود». مدیرعامل بانک مسکن افزود: «همچنان بیش از ۴۰درصد سوخت فسیلی کشور در صنعت ساختمان مصرف می‌شود که تبعات زیست‌محیطی زیادی دارد». وی گفت: «شرکت کارآفرینی بانک مسکن دو‌سال است که تأسیس شده تا ایده‌های حوزه‌های ساخت‌و‌ساز را شناسایی کنیم. در‌عین‌حال اولین جشنواره ملی نوآوری برای شناسایی طرح‌های نو در صنعت ساخت‌و‌ساز توسط بانک مسکن در محل کارخانه نوآ‌ری برگزار شد که ۴۰۰ ایده و طرح ارائه شد که ۶۰ طرح برگزیده مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند». همچنین در این نشست حمید یاری (مدیرعامل شرکت کارآفرینی بانک مسکن) نیز گفت: «تأسیس این شرکت تحول استارت‌آپی در دو صنعت ساخت‌و‌ساز ایجاد کرد؛ چرا‌که مسکن و شهرسازی در حوزه‌های نوآوری عقب مانده‌اند».

 

افزایش پرداختی‌های ریالی بانك صنعت و معدن در سال جاری
درراستای رونق بخش تولید كشور، میزان تسهیلات پرداختی بانك صنعت و معدن از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 30درصد افزایش داشته است. به‌گزارشِ پایگاه اطلاع‌رسانی بانك صنعت و معدن؛ میزان پرداختی‌های این بانك در نه‌ماه نخست سال جاری با‌وجود تشدید تحریم‌های اقتصادی و كاهش درآمدهای نفتی كشور از افزایش قابل‌ِتوجهی برخوردار بوده است. در ضمن آمار مربوط به وصول مطالبات این بانك نیز نسبت به سال گذشته 35‌درصد بیشتر است. گفتنی‌ست؛ بانك صنعت و معدن به‌عنوانِ بانك توسعه‌ای-‌تخصصی بخش صنعت و معدن كشور با تلاش در‌جهتِ تأمین مالی طرح‌های صنعتی، نقش فعالی در‌راستای رونق تولید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه