منوچهر هادی:
قهرمانی که لغزش نکند، جذابیتی برای مخاطب ندارد
سهیلا شهبازی: کارگردان سریال یزدان گفت: هروقت متولی کار بیشازحد بخواهد در کار اجرایی ما دخالت کند ما از مسیر دور میشویم؛ مثلاً پلیس چهزمانی جذاب میشود؟ زمانیکه دچار لغزش شود. پلیسی که همه کارش را بهدرستی انجام بدهد، دیگر جذابیتی برای مخاطب ندارد. حداقل در درام باید لغزش را هم ببینیم. درمورد بازغی هم وقتی شما چندین وجه از این کاراکتر را میبینید، بیننده همراه میشود. وقتیکه با پسرش در خانه ماهیتابه برمیدارد و تخممرغ درست میکند، با نوهاش یکشکل صحبت میکند و با دخترش شکل دیگر. در آن عملیاتی که با قاچاقچیان و قمهکشان مبارزه میکند هم صلابت دیگری از او میبینی. با کودک کار، زنان بدسرپرست یا سرپرست خانوار، معتاد و ... بهشکل متفاوت برخورد میکند؛ بنابراین این کاراکتر را در موقعیتهای مختلف و با وجوه مختلف میبینی و اینگونهاستکه کار جذاب میشود و بازهم این اتفاق باید اول روی ورق بیفتد. منوچهر هادی درباره همکاری با پژمان بازغی یادآور شد: دوستی من و پژمان بازغی به ۲۵سالقبل و سریال «آژانس دوستی» برمیگردد. تا سریال «یزدان»، من این شانس را نداشتم که با پژمان بازغی کار کنم و نمیدانستم تاایناندازه بیتعارف، آرتیست است. ایسنا