وزیر آموزشوپرورش بیان کرد؛
تحقق تربیت دانشآموزان با تنوع محیطهای یادگیری
وزیر آموزشوپرورش بااشارهبه تنوع مدارس ازنظر عواملی همچون تعداد دانشآموز و امکانات؛ گفت: «تحقق تربیت دانشآموزان در مدارس، با تنوع محیط یادگیری میسر میشود». بهگزارش پانا؛ محسن حاجیمیرزایی با بیان اینخبر افزود: «مأموریت اصلی نظام تعلیموتربیت، تنها آموزش نیست؛ بلکه تربیت است. تربیت، تعبیری عامتر از آموزش است. تربیت، تلفیقی از آموزشوپرورش است و این تربیت که در شش ساحت تحول بنیادین آموزشوپرورش آماده است، جز در محیط آموزشی و تربیتی و طی تجربیات متفاوت دانشآموز در محیطهای متنوع یادگیری محقق نمیشود و نمیتوان نقش مدرسه، معلم و سایر ارکان تعلیم و تربیت حاضر در مدرسه را نادیده گرفت».