شهردار خرم‌آباد:

شهر خرم‌آباد، تعطیل نیست و زنده است

سید احمد موسوی

جلسه هم‌اندیشی مدیران و مسئولین روابط‌عمومی شهرداری باحضور رستم کوشکی (رئیس شورای شهر خرم‌آباد)، محمد شریفی‌مقدم (شهردار خرم‌آباد) و روابط‌عمومی‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری برگزار شد. شهرداری خرم‌آباد این جلسه را برای توافق با اهالی ساکنین  خیابان انقلاب حدفاصل پادگان ۰۷ تا چهارراه اسدآبادی جلسه‌ای باحضور اعضای شورای شهر برگزار کرد. محمد شریفی‌مقدم در اولین جلسه اهالی ساکنین خیابان انقلاب، گفت: «تعریض خیابان انقلاب می‌تواند یک کار ماندگار برای شهرداری و شورای شهر دوره پنجم باشد».
وی ادامه داد: «برای تعریض خیابان انقلاب امروز جلسه‌ای با ساکنین خیابان انقلاب که ملک یا خانه آنها در تعریض است، برگزار کردیم و دراین‌جلسه مقرر شد که اهالی همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند و بتوانیم هرچه‌سریع‌تر این پروژه را شروع کنیم». شهردار خرم‌آباد بیان کرد: «برای بازگشایی پادگان ۰۷‌، تخریب ساختمان‌های داخلی این پادگان شروع شده و ابنیه که فاقد میراث فرهنگی هستند، در حال تخریب هستند که ان‌شاءالله دیواره آن‌هم به‌زودی برداشته خواهد شد». شریفی‌مقدم اظهار کرد: «مالکان خیابان انقلاب می‌توانند به‌صورت توافقی یا فروش یا تهاتر با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند». وی بااشاره‌به‌اینکه در شهر خرم‌آباد تعریض‌های زیادی انجام شده، بیان کرد: «تعریض خیابان‌ها از پل دره‌گرم تا میدان ۲۲ بهمن، بلوار بهارستان محدوده ماسور و... انجام شده است  و انشا الله تعریض خیابان انقلاب هم بعد از چندین‌سال یک کار ماندگار خواهد بود که  هرچه‌زودتر بازگشایی خیابان انقلاب انجام شود».
دراین‌راستا؛ رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: «کار روابط‌عمومی یک کار سخت و دشوار است که می‌طلبد حمایت ویژه‌ای صورت گیرد و ما باید بتوانیم نیازمندی‌های آنها را تأمین کنیم». رستم کوشکی ادامه داد: «در سطح مناطق سه‌گانه کارهای عمرانی و خوبی انجام می‌شود که روابط‌عمومی‌های شهرداری‌ها باید به‌نحو‌احسن کار اطلاع‌رسانی را برای مردم انجام دهند». رستم کوشکی خاطرنشان ساخت: «همه مردم از بدو تولد تا پایان عمر با شهرداری سروکار دارند، شهر خرم‌آباد تعطیل نیست و زنده است و در همه زمینه‌های مختلف، خدمات صورت می‌گیرد، انتظار می‌رود حداقل کاری که در سطح شهر و در مدیریت شهری اتفاق می‌افتد به شکل مناسبی به مردم اطلاع‌رسانی شود».
محمد شریفی مقدم شهردار خرم‌آباد هم دراین‌جلسه ضمن تشکر از زحمات همه همکاران در مسئولیت روابط‌عمومی شهرداری و سازمان‌ها اظهارکرد: «سعی خواهیم کرد در اولین فرصت مشکلات و نیازهای روابط‌عمومی ها را برآورده کنیم تا بتوانند با خیال آسوده خدمت‌رسانی را به مردم به‌خوبی انجام دهند». شهردار خرم‌آباد بیان کرد: «اگر بتوانیم تمام کارهای شهرداری را  روی اصول و با برنامه‌ریزی برای مردم اطلاع‌رسانی شود، مطمئناً اعتماد و اطمینان کاملی به شهرداری ایجاد خواهد شد، پس نقش اساسی دراین‌زمینه بر عهده روابط‌عمومی‌ست». محمد شریفی‌مقدم اظهار داشت: «ما باید بتوانیم کارهایی که در سطح شهر اعم از پروژه‌ها‌، کارهای محوله و غیره انجام می‌شود به‌طور دقیق، شفاف و با همکاری هم مسائل و مشکلات را به‌درستی به مردم انتقال و اطلاع‌رسانی کنیم».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه