گلستان

اعمال قانون‌‌شدن ۱۲‌هزار خودروی پلاک مخدوش
فرمانده انتظامی گلستان از اعمال قانون ۱۲‌هزار خودرو پلاک مخدوش از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد. سردار محمدسعید فاضل دادگر گفت: «از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۲‌هزار مورد برخورد با رانندگانی که پلاک خودروهای خود را مخدوش یا پنهان کرده و یا فاقد پلاک بودند، صورت گرفته است». وی توضیح داد که با این افراد به شکل‌های مختلف برخورد شده و با توقف کوتاه‌مدت یا انتقال خودرو به پارکینگ اعمال قانون خواهند شد. فاضل دادگر تأکید کرد: «مخدوش‌کردن پلاک، جرم است؛ لذا رانندگانی که این اقدام مجرمانه را انجام می‌دهند، توسط پلیس شناسایی شده و به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند». فرمانده انتظامی گلستان توضیح داد: «مخدوش‌کردن پلاک علاوه بر جریمه و فرستادن فرد خاطی به مراجع قضایی، توقیف خود را هم در پی خواهد داشت».
   

بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی گرگان
‌شهردار گرگان در‌خصوص زمان بهره‌برداری پروژه شهربازی گرگان گفت: «عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی، دیواره‌سازی و تراس‌بندی محوطه 15‌هکتاری و راه‌های دسترسی در‌حال اجراست و امیدوارم در بهار 1400 بخش اول این پروژه را از قرارگاه سازندگی خاتم تحویل بگیریم». عبدالرضا دادبود در‌خصوص بازدید از پروژه بزرگ شهربازی گرگان اظهار کرد: «طبق قراردادی که با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا‌(ص) داریم به محل ساخت پروژه آمدیم و موضوعاتی که مربوط به آن است را مورد بررسی قرار دادیم». دادبود با‌بیان‌اینکه بخش اول پروژه شهربازی در حوزه زیرساخت‌های آن است، گفت: «امیدوارم با برگزاری جلسات هفتگی مستمر، مشکلات پروژه به‌طور‌کامل برطرف شود و سرعت ساخت آن شتاب بیشتری پیدا کند». وی خاطرنشان کرد: «قرار شد بخشی از تجهیزات لازم که در بضاعت شهرداری‌ست را تهیه و نصب کنیم و تحت عنوان فاز اول شهربازی به بهره‌برداری برسانیم».

 

آمادگی سپاه نینوا جهت برقی‌کردن چاه‌های آب
جلسه مشترک میان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و فرماندهی سپاه نینوا گلستان در راستای تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه زیرساخت برق استان برگزار شد. علی‌اکبر نصیری گفت‌: «استفاده از اعتبارات و منابع و توانمندی‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء و سازمان بسیج سازندگی استان‌، جهت ارتقاء خدمات‌دهی برق استان می‌تواند مفید باشد». وی افزود: «در جهت برقی نمودن بیش از ۸۰۰۰ حلقه چاه آب کشاورزی موجود در استان تصمیمات و اقدامات اولیه صورت‌گرفته که حضور قرارگاه خاتم‌الانبیاء و بسیج سازندگی استان در تأمین منابع مورد نیاز این امر و همچنین نیروگاه‌های تجدید پذیر استان می‌تواند مثمر‌ثمر باشد». مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان‌گذری هم بر رایگان‌شدن برق خانگی بیش از ۱۷‌هزار مشترک استان طی دوره یک‌ماهه زد و گفت‌: «هشت‌هزار و ۳۲۴ مشترك روستایی و نه‌هزار و ۳۸ مشترك شهری از تخفیف ۱۰۰‌درصدی صورتحساب برق برخوردار شدند و تا‌زمانی‌كه در گروه كم‌مصرف باقی بمانند شامل این تخفیف خواهند بود».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه