بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

پیام تبریک رئیس کانون بانک‌های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان
رئیس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی فرارسیدن ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری‌(س) و روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام دکتر کورش پرویزیان، بدین‌شرح است: بسمه تعالی/ پرستاران نماد مهر و محبت و ایثارگری‌اند. حضرت زینب‌(س) را تجسم و نماد صبر جمیل نامیده‌اند که هم تیمارداری بیماران، هم پرستاری فرزندان و هم کاروان داری کاروانی را بر عهده داشت که دچار مصیبت بودند. نامگذاری روز پرستار در تقارن با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری‌(س) نشانه قداست، شرافت و شخصیت والای زنان و مردان با‌همتی‌ست که با الگو و سرمشق قرار‌دادن آموزه‌های دینی آن بانوی بزرگ اسلام نام خود را در کسوتی شریف رقم زده‌اند. امروز پرستاران و کادر سلامت کشورمان با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام بهداشت و درمان کشور به نمایش گذارده‌اند. رشادت‌ها و جانفشانی‌های غرورآفرین پرستاران و کادر سلامت در مراقبت از بیماران مبتلا به «کرونا»، تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری است که سالیان قبل در دوران هشت‌سال دفاع مقدس دیده‌ایم و این یک افتخار بزرگ برای جامعه سلامت است. اینجانب به‌نمایندگی از خانواده شبکه بانک‌های خصوصی، ضمن ارج‌نهادن به زحمات و رشادت های پرستاران و مدافعان سلامت و ابراز همدردی با خانواده شهدای سلامت، ولادت خجسته و با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران گرامی و خانواده معزز ایشان و همچنین مشتریان و سهامداران گرانقدر و همکاران ارزشمندم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

نشانه‌هایی از پیشرفت چشم‌گیر بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور
بانک تجارت از افزایش بیش از ۳۷‌درصدی جذب سپرده‌های ریالی در مقطع پایان آذرماه سال جاری نسبت به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۸ خبر داد. بر‌اساس آمار عملکرد نه‌ماهه این بانک در جذب سپرده و اعطای تسهیلات، بانک تجارت با تمرکز بر ارائه خدمات بهینه بانکی و مالی موفق شد در مجموع تمامی سپرده‌ها ۳۷‌درصد افزایش را رقم بزند. در بررسی جزئیات این آمار در شاخص سپرده‌های ریالی حساب جاری افزایش ۵۱‌درصدی را شاهد هستیم به‌این‌صورت‌که از ۴۱۹‌هزار‌میلیارد‌ریال در پایان اسفندماه سال گذشته به بیش از ۶۳۲‌هزار‌میلیارد‌ریال افزایش یافته است. به‌همین‌منظور تا پایان دی‌ماه سال جاری، تعداد ۴۱‌هزار و ۲۷۱‌فقره تسهیلات جمعا به مبلغ بیش از ۲۰‌هزار و ۵۵۷‌میلیون‌ریال به متقاضیان کسب و کارهای آسیب‌دیده به‌ویژه صنعت حمل‌و‌نقل کشور توسط بانک تجارت اعطاء شد که تأثیر مستقیم آن تثبیت اشتغال ۹۱‌هزار و ۹۱۲‌نفر در شرایط شیوع ویروس کرونا شد. بانک تجارت همچنین به‌منظور حمایت از اقشار آسیب‌دیده در دوره شیوع ویروس کرونا تا پایان دی‌ماه سال ۱۳۹۹ تعداد بیست‌و‌پنج‌هزار و ۸۲۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن جمعاً به‌مبلغ چهار‌هزار و ۹۶۳‌میلیارد‌ریال به خانواده‌های مستأجر در استان‌های مختلف کشور اعطاء کرد.

 

زمان افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی و مجمع بانک ایران‌زمین
بانک ایران‌زمین به‌همراه سه شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده و عادی به‌طور فوق‌العاده را برای افزایش سرمایه، اصلاح اساسنامه، انتخاب اعضا و حسابرس اعلام کردند. دو شرکت پگاه آذربایجان غربی برای تصمیم‌گیری در‌خصوص افزایش سرمایه 105‌درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و گروه دارویی سبحان برای تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس و اصلاح مفاد اساسنامه، زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده را اعلام کردند. همچنین بانک ایران‌زمین برای انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره به مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده می‌روند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه