بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

افتتاح دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان در اصفهان و قم
دفاتر بانکداری اختصاصی بانک سامان در شهر اصفهان و قم افتتاح و خدمت‌رسانی به مشتریان ویژه در این شهرها آغاز شد. بانک سامان در راستای ارائه خدمات متفاوت به مشتریان خاص خود، دفتر بانکداری اختصاصی را در شهرهای اصفهان و قم راه‌اندازی کرد. بر‌این‌اساس؛ تمامی مشتریانی که مجموع سپرده‌گذاری آن‌ها (ریالی و ارزی) نزد بانک سامان بیش از 35‌میلیارد‌ریال باشد، می‌توانند خدمات بانکی و مشاوره‌ای خود را بدون پرداخت هزینه و کارمزد از طریق دفاتر بانکداری اختصاصی دریافت کنند. بر‌این‌اساس؛ مشتریان خاص بانک سامان می‌توانند از طریق این دفاتر خدماتی شامل دسترسی آسان و راحت به بانکدار اختصاصی، انجام امور بانکی و سایر خدمات (بیمه و سرمایه‌گذاری) بدون نیاز به حضور در شعب و در محل مورد تقاضای مشتریان، ارائه پیشنهادات مالی و سرمایه‌گذاری به مشتریان و مدیریت سپرده‌های مشتری حسب شرایط موجود را دریافت کنند. لازم‌به‌ذکر است که هم‌اکنون دفتر بانکداری اختصاصی اصفهان در نشانی اصفهان - خیابان توحید جنوبی - بعد از چهارراه پلیس - ساختمان ژیوار - طبقه پنجم - واحد ۵۰۱- شماره تلفن ۰۳۱۳۱۳۲۲۴۴۷ و همچنین دفتر بانکداری اختصاصی قم در نشانی قم - بلوار امین - نبش کوچه ۴۱ - ساختمان بانک سامان - طبقه دوم- شماره تلفن ۳-۰۲۵۳۲۴۰۰۴۴۱ آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

 

رشد 109‌درصدی درآمدهای کارمزدی بانک ایران زمین
درآمدهای کارمزدی بانک ایران‌زمین در نه‌ماهه ابتدای سال جاری، با 109‌درصد رشد رو‌به‌رو شد. بانک ایران‌زمین که با نماد و زمین و سرمایه چهارهزار‌میلیارد‌ریال از بانک‌های فعال در بازار سرمایه کشور است، در نه‌ماهه امسال موفق شد 66‌میلیارد و 392‌میلیون‌ریال از محل کارمزدهای دریافتی درآمد کسب کند که نسبت به رقم 317‌میلیارد و 202‌میلیون‌ریال مقطع مشابه سال گذشته، 109‌درصد رشد را نشان می‌دهد. جمع درآمدهای غیرمشاغ این بانک بورسی هم 1.241‌میلیارد و 775‌میلیون‌ریال اعلام شده که نسبت به مبلغ 627‌میلیارد و 990‌میلیون‌ریال پایان آذرماه پارسال، 98‌درصد بیشتر شده است. بر اساس این گزارش، بانک ایران‌زمین تا پایان آذرماه امسال توانسته است؛ 14.390‌میلیارد و 427‌میلیون‌ریال درآمد مشاع به جمع درآمدهای خود بیفزاید. این بانک خصوصی در سرفصل سایر درآمدها نیز 86‌درصد رشد را تجربه کرده و از مبلغ 310‌میلیارد و 788‌میلیون‌ریال سال گذشته به درآمدی معادل 578‌میلیارد و 383‌میلیون‌ریال درآمد در این سرفصل دست پیدا کرده است. سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های وزمین نیز در نه‌ماهه مبلغی معادل 12.089‌میلیارد و 199‌میلیون‌ریال اعلام شده است.

 

درج اولین نماد اوراق (گام) برای بانک پارسیان
اولین نماد اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) در میان بانک‌های خصوصی به بانک پارسیان تعلق گرفت.
در‌راستای همراهی با سیاست‌های بانک مرکزی ج.ا.ا و با هدف رفع موانع پولی رونق تولید، هدایت منابع مالی به بنگاه‌های مولد اقتصادی و تأمین سرمایه در گردش سالم و پایدار برای واحد‌های تولیدی، درخواست پذیرش و تخصیص نماد بانک پارسیان به‌عنوان اولین بانک خصوصی در سازمان بورس پذیرفته شد. اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) محصول نوین اعتباری و تسهیلاتی‌ست که برای کمک به تأمین اعتبار بنگاه‌های تولیدی ایجاد شده است. براساس نقش ضمانتی بانک‌ها، تولید‌کننده برای خرید مواد اولیه یا قطعات، از بانک عامل درخواست صدور اوراق گام می‌کنند و با‌توجه‌به ضمانت انجام‌شده از‌سوی بانک، فروشنده مواد و قطعات را به خریدار تحویل می‌دهد. این اوراق به‌عنوان پلی بین بازار پول و سرمایه، قابلیت انتقال در بازار پول و تنزیل در بازار سرمایه را دارد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه