خوشمزه‌هایی برای مقابله با میگرن

میگرن مانند یک مهمان ناخوانده، دقیقاً در بدترین شرایط به‌سراغ شما می‌آید. افراد مبتلا به سردردهای میگرنی باید حتماً مراقب رژیم غذایی خود باشند؛ چراکه برخی غذا‌ها برای آنها مفید و برخی هم مضر است.

آووکادو یک دشمن واقعی برای میگرن است. آنتی‌اکسیدان بالای موجود در ‌این ‌میوه نه‌تنها برای سردرد‌های شدید مناسب است؛ بلکه مصرف مداوم آن می‌تواند برای میگرن تأثیرات بسیار خوبی هم داشته باشد.

میوه انجیر‌ برای بدن انسان بسیار مفید هستند؛ اما برای میگرنی‌ها خواص جداگانه‌ای دارند؛ ازجمله‌اینکه طبق‌نظر متخصصان، این میوه حاوی پتاسیم بالایی‌ست که می‌تواند برای کاهش‌دادن سردرد‌های میگرنی کمک‌ بسیار خوبی باشد.

آب‌لیمو ویتامین C بالایی دارد و برای سلامت فرد مفید است و یکی از فواید آن مبارزه با میگرن است. چند‌قطره آب‌لیمو را با یک‌ لیوان آب و دو ‌قاشق نمک میل کنید.

پودر دارچین ماده بسیار گرمی‌ست و اضافه‌کردن مقداری آب به آن می‌تواند باعث خمیری‌شدن شود‌ که می‌توانید هنگام سردرد به شقیقه‌ها و پیشانی خود بزنید که یک مبارز واقعی برای میگرن است.

میگو، مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان دارد که به بدن کمک می‌کند تا با درد‌ها و سایر مشکلات مربوط به بدن، مبارزه کند. همچنین باعث می‌شود که در برابر میگرن مقاومت بیشتری داشته باشید.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه