خرید هدیه برای خوره‌های تکنولوژی!

فرهنگ حشمتی

همه ما حداقل دوست یا آشنایی داریم که در دنیای تکنولوژی غرق شده است. این افراد سلیقه خاصی دارند و اگر بخواهید برای آن‌ها هدیه‌ای بخرید، قطعا باید قید لباس یا کیف یا عطر را بزنید و وارد دنیای فناوری شوید. به‌گزارش زومیت؛ با راهنمای خرید هدیه برای گیک تکنولوژی همراه شوید. گیک؛ به شخصی گفته می‌شود که شیفته موضوعی خاص باشد و بیشتر زمانش را صرف آن کند. چند نمونه از بهترین هدیه‌های مناسب خوره تکنولوژی را معرفی می‌کنیم تا برای مناسبت بعدی، بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

ساعت هوشمند
ساعت هوشمند، گجتی نو رسیده است که با وجود دست‌نیافتن به اهداف و دورنمای ترسیم‌شده برای آن، به محصولی محبوب تبدیل شده‌ است. آنچه مسلم است این ابزار هنوز آن‌طورکه بایدوشاید، جای خود را در بین گجت‌های ضروری پیدا نکرده ‌است؛ بااین‌حال هدیه‌ای بسیار جذاب به‌شمار می‌رود. بسیاری از ساعت‌های هوشمند و دستبند‌های سلامتی امروزی با نمایش اعلان‌ها، پیام‌ها، پایش ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و ایفای نقش همراه در فعالیت‌های ورزشی، با نزدیک‌تر‌کردن ظاهر خود به ساعت‌های کلاسیک به‌دنبال همه‌گیرشدن هستند. ساعت‌های هوشمند با مشکلاتی جدی همچون نیازمندی به شارژ رو‌به‌رو هستند که با وجود بهبودهای اندک، هنوز مانع اصلی رشد آن‌ها محسوب می‌شود.

مچ‌بند هوشمند
یکی از هدیه‌های مطمئن برای عاشقان تکنولوژی مچ‌بند هوشمند است؛ البته باید مطمئن باشید شخص مدنظرتان مچ‌بند یا ساعت هوشمند نداشته باشد. مچ‌بندهای هوشمند نه‌تنها گجت‌های خیلی جذابی محسوب می‌شوند؛ بلکه قیمتشان نیز چندان گران نیست. مچ‌بندهای زیادی در بازار وجود دارد؛ ولی دو مدل آنر بند 5 و شیائومی می بند 5 جزو مدل‌های محبوب‌تر و کارآمدتر به‌حساب می‌آیند. این دو مدل نمایشگر رنگی و بزرگی دارند، چندین هفته شارژدهی می‌کنند، قیمتشان مقرون‌به‌صرفه است و قابلیت‌های متنوعی نیز ارائه می‌دهند. هر دو مدل هم با گوشی‌های اندرویدی سازگارند هم با آیفون.

اندروید باکس
وقتی به‌علت شیوع کرونا نمی‌توانیم به سینما برویم، چه کاری بهتر از اینکه سینما را به خانه بیاوریم؟ اندروید‌باکس‌ها بهترین ابزار برای این کار محسوب می‌شوند. به‌جز حالتی که شخص مدنظرتان از تلویزیون هوشمندی پرچم‌دار با پردازنده قدرتمند و سیستم‌عاملی پیشرفته استفاده کند، اندرویدباکس همیشه می‌تواند تجربه تماشای فیلم و سریال را بهبود ببخشد. اندرویدباکس فیلیموباکس با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های صوتی و تصویری و قدرت کافی برای نمایش ویدئوهای 4K درکنار رابط کاربری زیبا و روان و قیمت مناسب، هدیه‌ای درخور برای عاشقان تکنولوژی، به‌خصوص علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال به‌حساب می‌آید؛ به‌ویرژه اینکه سیستم‌عامل اندروید در این دستگاه امکان نصب انواع و اقسام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را فراهم می‌کند. اگر به‌دنبال اندروید‌باکس‌های توانمند‌تر برای اجرای بازی یا اپلیکیشن‌های سنگین اندروید در تلویزیونتان هستید، می‌توانید به‌سراغ سایر نمونه‌های موجود در فهرست بهترین اندرویدباکس‌های بازار بروید.

اسپیکر قابل‌حمل
اسپیکرهای قابل‌حمل جزو گجت‌های دوست‌داشتنی‌ و کاربردی محسوب می‌شوند. بعید است کسی را پیدا کنید که از هدیه‌گرفتن اسپیکر بی‌سیم جذاب خوشحال نشود. خوشبختانه در بازه‌های قیمتی مختلف، مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارد و می‌توانید با‌توجه‌به بودجه‌تان، اسپیکر مناسبی تهیه کنید. پیشنهاد ما این است که به‌هیچ‌عنوان سراغ اسپیکرهای تقلبی نروید؛ چراکه هم کیفیت صدایشان ضعیف است و هم خیلی زود خراب می‌شوند و حسابی در ذوق شخص مدنظرتان می‌زنند. اگر به‌دنبال محصولی کوچک و باکیفیت هستید که در برابر ضربه و عوامل محیطی هم مقاوم است‌، سری Go از شرکت JBL هم کیفیت صدای رضایت‌بخشی و هم قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است. اگر هم خواستید حسابی طرفتان را خوشحال کنید، می‌توانید به‌سراغ اسپیکرهای هارمن کاردن بروید؛ البته ممکن است مجبور شوید حساب بانکی‌تان را خالی کنید.

لامپ هوشمند
هدیه نباید حتما به وسایل شخصی محدود شود. گاهی اوقات گجتی برای تبدیل خانه شخص مدنظرتان به خانه هوشمند، به‌اندازه هدفون یا هارد اکسترنال ارزشمند است. لامپ هوشمند یکی از گجت‌های مطمئن خانه هوشمند به‌حساب می‌آید که در هر خانه‌ای می‌تواند استفاده شود. لامپ‌های هوشمند انواع مختلفی دارند: برخی‌ها صرفا قابلیت کنترل و کم‌وزیاد‌کردن شدت نور را ارائه می‌دهند؛ ولی برخی‌ها هم قابلیت‌های زیادی مثل تغییر رنگ و پخش صدا را . برای نمونه، لامپ هوشمند یی لایت Sunflower که از زیرمجموعه‌های برند شیائومی محسوب می‌شود، یکی از لامپ‌های هوشمند جذاب‌ است که کنترل کامل شدت نور و رنگ لامپ را در‌اختیارتان قرار می‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه