مثبت‌اندیشی برای داشتن خوابی راحت

تصور کنید پلک‌هایتان را می‌بندید، خواب شبانه‌ خوبی را تجربه می‌کنید و صبحگاه با ذهن، بدن و روانی سرحال بیدار می‌شوید. جملات تأکیدی مثبت قبل از خواب دقیقاً به‌همین‌منظور استفاده می‌شوند، تصویرسازی و فراخواندنِ انرژی‌های آرامش‌بخشی که شما را به پیشگاه آسودگی هدایت می‌کند. برای داشتن خواب شبانه‌ خوب با جملات مثبتی که از ذهن می‌گذرانید، به‌خود کمک کنید.

امروز رها هستم و از ترس، نگرانی، خشم و ملامت آزادم. بار سنگین امروز و آنچه منفی‌ست را بر زمین می‌گذارم و آنچه مثبت است را نگه‌می‌دارم. وقتی به خواب بروم، آزادم.

آنچه باید رخ می‌داد، رخ داده است و من برای تغییر آن الزام یا توانی ندارم. پس اتفاقات گذشته را رها می‌کنم تا زندگی آن‌گونه‌ای باشد که هست و آدم‌ها را می‌بخشم.

امشب به خودم اجازه می‌دهم که چشمانم را ببندم و فردا سرحال بیدار بشوم. من آزادم که به آغوش خوابِ شبانه‌ای خوب فرو بروم. بدن، ذهن و روان من سزاوار این استراحت‌اند.

من سپاسگزار این زندگی هستم. بابت آدم‌هایی که در زندگی معلم من بوده‌اند و بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته، سپاسگزارم. برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم بسیار سپاسگزارم.

هم‌اکنون قدم به خوابی عمیق و آرام می‌گذارم. اتاق خوابم، مکان آرامش و آرمیدگی‌ست. وقتی به آن‌جا پا می‌گذارم و شب‌هنگام که به‌سوی بالینم می‌روم؛ درگیری‌های فکریِ روزی که گذرانده‌ام کمتر می‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه