سفر به سبک مثبت‌اندیشی

به‌نظر‌می‌رسد برای لذت‌بردن بیش‌تر از سفر، بهتر است کارهایی آسان اما مهم را در‌نظر داشته باشیم تا ماحصل گردشگری ما، الهام‌بخش، تأثیرگذار و فرصت‌آفرین باشد؛ به‌گزارش روزیاتو؛ سه خصلتی‌ که انرژی‌مثبت‌ها تلاش دارند در زندگی خود بروز دهند و به‌واسطه آن‌ها از زندگی خود لذت‌ بیش‌تری می‌برند؛ سفر‌کردن نیز از‌این‌قاعده مستثنی نیست و داشتن دید مثبت می‌تواند سفر را برایتان شیرین‌تر کند.

غر‌زدن ممنوع؛ غر‌زدن، یکی از عوامل مهم در توسعه انرژی‌های منفی‌ست. هر‌اندازه کمتر غر بزنیم؛ لذت بیش‌تری خواهیم برد. برای انرژی‌مثبت‌ها، طی سفر، خیلی ‌چیز‌ها مهم‌تر از مشکلات ریز‌و‌درشتی‌ست که وجود دارد.

سفر انفرادی، تفاوت‌های زیادی با سفر جمعی دارد. کسانی‌که مهارت‌های ارتباط جمعی قوی دارند و نگاه شادی‌آفرین به زندگی را در خود تقویت می‌کنند، در سفر هم رویکرد جمع‌گرایی را حفظ می‌کنند.

انرژی‌مثبت‌ها در سفر، بر‌اساس اصل راحت‌بگیر!، ساده می‌پوشند. ساده‌پوشی هنر است و این هنر، راز شیک‌پوشی به‌شمار می‌‌رود. راحت لباس‌پوشیدن، ما را از خیلی از قیدو‌بند‌های رایج مد‌باز‌ها خلاص می‌کند.

انرژی‌مثبت‌ها در سفر، بیش‌تر علاقه‌مند هستند تا از آداب‌و‌رسوم و سبک غذا‌خوردن مردم دیاری که به آن‌جا سفر کرده‌اند، بهترین استفاده را ببرند و تداوم رژیم غذایی سنتی خود را افتخار نمی‌دانند!

راحت‌گرفتن در سفر، اصل بسیار مهمی‌ست. کسانی که ساده می‌گیرند، افراد شادی هستند که خود را تحت‌تأثیر معیارهای از‌پیش‌تعیین‌شده خاص قرار نداده و هدف اول و آخرشان در سفر، لذت‌بردن و تجربه‌اندوزی‌ست.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه