بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

افزایش سقف تسهیلات طرح مسکن اقدام ملی
عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن در طرح اقدام ملی خبر داد.
محمدحسن علمداری گفت: «سقف تسهیلات ساخت مسکن در طرح اقدام ملی به‌دنبال تصویب نامه هیئت وزیران و ابلاغ بانک مرکزی، از 100‌میلیون‌تومان به 150‌میلیون‌تومان افزایش پیدا کرد. این افزایش سقف تسهیلات در جلسه اخیر هیئت‌مدیره بانک مسکن به تصویب رسید و اکنون به شعب بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ شده است». علمداری درباره جزئیات این مصوبه افزود: «بانک مسکن مطابق سهمیه تعیین‌شده از‌سوی بانک مرکزی برای بانک‌های عامل، مأموریت دارد؛ به‌میزان‌مشخص (بیش از 100‌هزار واحد مسکونی) تسهیلات ساخت مسکن طرح اقدام ملی را پرداخت کند. بر‌این‌اساس، اعتبارات لازم تدارک دیده شده و طی این‌مدت، متناسب با معرفی پروژه‌های ساختمانی از‌سوی دستگاه‌های مسوول اجرای طرح اقدام ملی، قراردادهای پرداخت تسهیلات بسته شده و به بخشی از تسهیلات متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز به کارگاه‌های ساختمانی تزریق شده است».

 

برندگان قرعه‌کشی «تولد20‌سالگی» بانک پارسیان
مراسم قرعه کشی بانک و باشگاه مشتریان بانک پارسیان ویژه بیستمین سالگرد تاسیس بانک، روز چهارشنبه 7 مهرماه 1400 به‌صورت پخش زنده از‌طریق شبکه‌های اجتماعی بانک برگزار و یک برنده خوش‌شانس 200‌میلیون‌ریالی و20 برنده جایزه 20میلیون‌ریالی این قرعه کشی مشخص شدند.
قرعه‌کشی این جوایز به پاس20 سال همراهی مشتریان و با حضور نمایندگانی از ادارات روابط عمومی؛ توسعه فروش؛ بازرسی و نظارت و سایر مدیریت‌های مرتبط ستادی بانک پارسیان برگزار شد. همچنین به قید قرعه برنده جایزه ویژه 200‌میلیون‌ریالی از میان کسانی که در بازه زمانی 25 تا 31 شهریور‌ماه حداقل یک ورود به سایت باشگاه مشتریان داشتند، مشخص شد. بر‌این‌اساس؛ اسامی برندگان پس از انجام مراحل اداری لازم از‌طریق وب‌سایت اینترنتی بانک و باشگاه مشتریان و صفحه اینستاگرام به‌نشانی parsianbank.ira@ به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

اعلام ساعت ارائه خدمات به مشتریان بانک توسعه تعاون
ساعت ارائه خدمات به مشتریان بانک توسعه تعاون اعلام شد. بر‌اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها زمان ارائه خدمات حضوری بانکی در شعب بانک توسعه تعاون و نیز زمان حضور کارکنان بانک مشخص شد. براساس اعلام شورای هماهنگی بانکها، شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور از ساعت 7:30 تا 13:30 روزهای شنبه تا چهارشنبه آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند؛ همچنین ساعات ارائه خدمات به مشتریان سراسر کشور طی روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 12:30 است. بر‌این‌اساس؛ ساعت حضور کارکنان صف و ستاد در محل کار طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14:30 است و کارکنان مدیریت شعب و شعب نیز در روز پنجشنبه از ساعت 7 تا 13 در محل کار حضور می‌یابند؛ همچنین با‌توجه‌به اعلام وضعیت نارنجی استان تهران در شیوع کرونا، رعایت حضور دو سوم نیروها در محل کار ضروری‌ست و در سایر استان‌ها نیز، میزان حضور کارکنان مطابق وضعیت شیوع کرونایی استان است. گفتنی‌ست؛ بانک توسعه تعاون با 416 شعبه و 32 باجه در سراسر کشور حضور دارد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه