اسباب‌کشی با مثبت‌اندیشی

همه می‌دانیم که اسباب‌کشی یک کار خنده‌دار و شادی نیست. اگر از کسی بپرسید که در طول بسته‌بندی وسایل، اثاث‌کشی و باز‌کردن وسایل چقدر خندیده است؟ با تعجب به شما نگاه خواهد کرد؛ به‌گزارش نوبار؛ قصد داریم، راهکارهایی برای حفظ روحیه مثبت و خندیدن در اسباب‌کشی به شما معرفی کنیم.

بر موضوعات مثبت تمرکز کنید. اسباب‌کشی‌کردن جزو کارهای سخت است. تمرکز‌ بر موضوعات مثبت می‌تواند روند حمل بار را آسان کند. داشتن دید مثبت لبخند، انرژی مثبتی را به اطرافیان منتقل می‌کند.

اگر بتوانید در روز اسباب‌کشی فضایی پرانرژی و شاد را در مسیر انجام کارها ایجاد کنید، کارها به‌خوبی جلو می‌روند و بی‌آنکه مدام نگران باشید، حتی به شما و اطرافیانتان خوش می‌گذرد.

در‌حالی‌که کارهای حمل اثاثیه را انجام می‌دهید، فرصت‌هایی برای خندیدن پیدا کنید تا یک استراحت کوتاه ذهنی داشته باشید. باید علاوه‌بر چکاپ‌های منطقی، بدانید که احتمال‌ وقوع اتفاق‌های منفی و مثبت مساوی‌ست.

اسباب‌کشی‌کردن را به بازی سرگرم‌کننده‌ای تبدیل کنید. برای فرزندان خود جایزه تعیین کنید و به برنده بازی هدیه مهیجی بدهید. بچه‌ها بازی‌کردن را دوست دارند و قطعاً از پیشنهاد شما استقبال می‌کنند.

روز اسباب‌کشی، روزی پراسترس است. از خلاقیت خود نسبت به شرایط استفاده کنید و افراد را با کارهای مختلف بخندانید. به‌عنوان‌مثال برروی کارتن‌های اسباب‌کشی جوکی بنویسید که همه با دیدن آن بخندند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه