بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

عملکرد برتر بانک ملی ایران بین دستگاه‌های اجرایی استان‌ها
ادارات امور شعب خراسان شمالی و ایلام در جشنواره شهید رجایی این دو استان، عنوان دستگاه‌های برتر در‌مجموع شاخص‌های عملکردی و اثربخشی در بین دستگاه‌های اجرایی را کسب کردند. در‌این‌جشنواره عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، به‌لحاظ طرح تکریم ارباب‌رجوع‌، مدیران نمونه و کارمندان موفق، استقرار دولت الکترونیک و ساماندهی نیروی انسانی، اصلاح ساختار در فضایی رقابتی و بر‌اساس الگوهای روزآمد مدیریتی و... مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. محمدعلی شجاعی؛ استاندار خراسان شمالی به‌مناسبت کسب این جایگاه ارزشمند از رئیس اداره امور شعب بانک در‌این‌استان و کارکنان سخت‌کوش آن قدردانی کرد.

 

خبر خوش برای اوراق مسکن
رئیس اداره‌کل نقدینگی و خزانه‌داری بانک مسکن اعلام کرد: «با تفاهم این بانک با سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار با بانک، امکان ایجاد دارایی اوراق تسه برای مشتریان غیر‌سجامی در نماد تسه 006 فراهم است». پیش‌از‌این برخی از دارندگان سپرده‌های ممتاز که فرآیند ثبت‌نام در سجام را تکمیل نکردند، از امکان دریافت اوراق تسه در دوره‌های ماهانه محروم بودند و برای آنان دارایی اوراق تسه ایجاد نمی‌شود. محسن کریمی د‌راین‌باره تأکید کرد: «بانک مسکن از دو مسیر تلاش کرد این مشکل را مرتفع کند». کریمی افزود: «این خدمات با هدف تشویق مشتریان به ثبت‌نام در سامانه سجام بود تا مسئله ایجاد دارایی اوراق تسه برای این‌گروه فراهم شود». وی تصریح کرد: «درکنار سیاست‌های تشویقی برای پیگیری ثبت‌نام مشتریان در سجام، اقداماتی نیز جهت مکاتبه و رایزنی با نهادهای بازار سرمایه جهت ایجاد دارایی اوراق تسه برای اشخاص مذکور صورت گرفت». کریمی این خبر خوش را به مشتریان داد که با حسن‌نظر مدیران بازار سرمایه، دارایی تخصیص‌یافته به اشخاص غیرسجامی که دارای کد بورسی فعال بودند، ایجاد شد. سامانه سجام با هدف ایجاد یک سامانه جامع و یکپارچه برای ثبت و نگهداری اطلاعات سرمایه‌گذاران، از‌سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکز اوراق بهادار، راه‌اندازی شد تا ارائه خدمات به سهامداران با سرعت بیشتری انجام گیرد.

 

افتتاح مدرسه اقتصادنوین در روستای حاجی قره
طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین، دانش‌آموزان و معلمان و تنی‌چند از مسئولان استانی، مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای حاجی قره از توابع شهرستان آق‌قلا افتتاح شد. در‌این‌مراسم؛ علیرضا بلگوری (مدیرعامل این بانک) با‌اشاره‌به اهمیت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی درکنار مسئولیت‌های حرفه‌ای از‌سوی بنگاه‌های اقتصادی گفت: «مقولاتی چون کمک به تولید و اشتغال به‌ویژه اشتغال مولد، اقدام در‌جهت توزیع عادلانه امکانات در حوزه سلامت، اقدامات زیست‌محیطی و از همه مهم‌تر تلاش درجهت رشد و بالندگی سرمایه‌های انسانی آینده کشور همواره موردتأکید و توجه سهامداران، هیئت‌مدیره و مدیران و کارکنان بانک بوده است. تعداد مدارس بانک اقتصاد نوین در مناطق کمتربرخوردار در سال 1400 به 43 مدرسه افزایش پیدا کرده که ازاین‌تعداد 32 واحد به‌بهره‌برداری رسیده، هشت واحد در‌حال‌ساخت است و سه مدرسه نیز در مرحله آغاز عملیات اجرایی ساخت قرار دارند».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه