حرکت آگاهانه در مسیر مثبت‌اندیشی

آیا شما آگاهانه برای تفکر مثبت تمرین می‌کنید؟ آیا شما از آن‌دسته افرادی هستید که هر‌روز آگاهانه رفتار خود را انتخاب می‌کنند؟ اگر پاسخ بله باشد، شما را تشویق می‌کنیم که به کار خود ادامه دهید؛ زیرا در مسیر درستی قرار دارید؛ اما اگر پاسختان منفی‌ست، باید بیش‌تر تلاش کنید.

تبدیل به ناظری از افکار خود شوید. افکارتان احساسات، عواطف و نگرش‌های شما را تولید می‌کنند و اگر سعی کنید به اثرات آن‌ها بچسبید یا سرکوبشان کنید، تأثیر بدتری روی شما می‌گذارند.

با مرتب‌کردن ایده‌های خود شروع کنید. یک اقدام روزانه‌، خلاص‌شدن از افکار منفی‌ست. لیستی از چیزهای دلپذیر و کارهایی که دوست دارید انجام دهید را تهیه کنید. هدف فعال‌کردن احساسات مثبت است.

 

اگر می‌خواهید شرایط را عوض و به جلو حرکت کنید، باید از خود شروع کنید؛ زیرا قبل از امید‌ به دوست‌داشته‌شدن ازسوی دیگران، خودتان باید در هر‌شرایطی خود را دوست داشته باشید. 

هنگامی‌که شادی خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، کاملاً صلح پایدار را تجربه می‌کنید. احساسات و احترام متحدانه‌ خوب، بروز بالغ تجربه انسان است. ما همیشه باید آماده دراز‌کردن دست دوستانه باشیم.

بدون درنظر‌گرفتن اینکه مشکلات پیرامون شما فیزیکی یا روانی‌ست، خنده می‌تواند به شما کمک کند که چمدان سنگین خود مانند اضطراب، ناامیدی یا عصبانیت را زمین بگذارید. خنده اثرات بسیار‌مثبت بائرنکردنی دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه