بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

راه‌اندازی سیستم مدیریت کیفیت در بانک ایران‌زمین
جلسه افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران‌زمین با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد. در‌این‌جلسه، عبدالمجید پورسعید با‌اشاره‌به بحث استاندارد‌سازی امور اجرایی در بانک‌ها گفت: «صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست‌اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است؛ بنابراین همه امور در همه بخش‌ها باید باکیفیت و درنهایت دقت اجرا شود». وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه‌های مهم بانک دانست و افزود: «استقرار سیستم مدیریت کیفیت دراین‌بخش می‌تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه مؤثر باشد». پورسعید با‌تأکید‌بر به‌نتیجه‌رسیدن امور محوله گفت: «همکاران نباید تنها به وظایف خود اکتفا کنند و باید برای به‌نتیجه‌رساندن پروژه‌ها و امور، پیگیر و کوشا باشند». در ادامه مجید رضی‌زاده؛ معاون مالی و پشتیبانی بانک ایران‌زمین، توضیحاتی درخصوص نحوه اخذ گواهی مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی ارائه کرد و افزود: «دریافت سیستم مدیریت کیفیت تنها بخشی از کار است و در‌واقع این سیستم باید در بطن گروه استقرار یابد و مؤلفه‌های آن جزو فرهنگ سازمانی قرار بگیرد». در‌این‌جلسه همچنین داود فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی گفت: «استقرار مدیریت کیفیت سبب خواهد شد؛ عملکرد گروه مطابق با استانداردهای مورد‌قبول انجام گیرد و کارآیی و بازدهی اقدامات انجام‌شده را افزایش خواهد داد».

 

خدمات جدید کارتی در سامانه بام
با ویجت (ابزارک) جدید «کارت‌های من» در سامانه بام، امکانات جدیدی دردسترس کاربران قرار گرفت. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران؛ با این امکان جدید، کاربر می‌تواند در سامانه بام، لیست کارت‌های خود را مشاهده کرده و با انتخاب هر کارت، به‌میزان مانده، 10 تراکنش آخر و امنیت کارت برای مسدودسازی یا غیرفعال‌کردن کارت خود دسترسی داشته باشد. برای این‌منظور باید وارد سامانه بام شده و از بخش خدمات کارت، گزینه کارت‌های من را انتخاب کنید که لیست ملی کارت‌های شما نمایش داده می‌شود. لازم‌به‌ذکر‌است؛ برای دسترسی به این خدمات داشتن اطلاعاتی ازقبیل cvv2 و رمز دوم کارت الزامی‌ست.

 

تخصیص تسهیلات در طرح فرشتگان سلامت
بانک آینده در‌راستای حمایت از کادر درمان سراسر کشور و قدردانی از زحمات مجاهدانه و فداکاری‌های این عزیزان در شرایط ویژه کرونا، پرداخت تسهیلات سهل و آسان در قالب این طرح را به‌صورت غیرحضوری انجام داد. این طرح، بدون حضور کادر درمان و ایجاد ازدحام غیرضروری در شعب، بدون نیاز به معرفی ضامن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هم‌چنین رعایت شأن و منزلت این قشر پرتلاش و فداکار، انجام شد که با‌توجه‌به سهولت اعطای این تسهیلات و نرخ مطلوب آن برای کادر درمانی ازجمله پزشکان، پرستاران و سایر خدمت‌گزاران فعال در مراکز درمانی، طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، با استقبال گسترده‌ای ازسوی این عزیزان مواجه شد. بر‌این‌اساس، بانک آینده با اجرای این طرح موفقیت‌آمیز که از اسفندماه 1399، درمجموع تعداد 50،528‌فقره تسهیلات به‌مبلغ کلی بالغ‌بر 10000‌میلیارد‌ریال پرداخت کرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه