شهردار مشهد درخواست کرد؛
شناسایی و تدوین فرایندهای خدماترسانی به زائران
شهردار مشهد گفت: «باید فرایندهای خدماترسانی به زائران شناسایی و بهصورت چکلیست آماده شود». سید عبدالله ارجائی، افزود: «نکته کلیدی که در بحث خدماترسانی به زائران باید توجه کرد، تعیین فرایندهای خدمترسانیست. باید مشخص شود از ابتدای ورود زائر به مشهد تا زمان خروج، چه اقداماتی باید انجام و فرایند آن نیز معلوم باشد؛ مثلاً اگر قرار است 300 خدمت به زائران ارائه شود، فرایند خدمت، چکلیست ارزیابی اقدامات، زمان و دستگاه متولی هر خدمت مشخص؛ و یکباربرایهمیشه تکلیف همه روش شود. درطولزمان نیز اگر نیاز به تغییر یا اصلاح بود، میتوان اینکار را انجام داد».