شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

ارتقای مرکز آتش‌نشانی کهریزک به سازمان آتش‌نشانی 
براساس حکم ابلاغ‌شده ازسوی استانداری، مرکز آتش‌نشانی شهرداری کهریزک به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ارتقاء پیدا کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی شهرداری کهریزک؛ علی کلهر؛ شهردار کهریزک گفت: «باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهر کهریزک و اهمیت و ضرورت ارتقای امنیت شهر و پیگیری‌های انجام‌شده ازسوی مدیریت شهرداری کهریزک، مرکز آتش‌نشانی شهرداری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تبدیل شد». وی افزود: «پیرو ارتقای جایگاه مرکز آتش‌نشانی شهرداری کهریزک؛ امیر رمضانی (مسئول فعلی این مرکز) نیز به‌عنوان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کهریزک منصوب و ارتقای درجه می‌یابد». 

 

توزیع سه‌هزار بسته معیشتی در اماکن متبرکه تهران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران اعلام کرد: «سه‌هزار بسته معیشتی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در اماکن متبرکه استان بین نیازمندان توزیع می‌شود». به‌گزارش ایرنا؛ سید حسن میرکریمی گفت: «عملیاتی‌کردن منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه مواسات و همدلی در دستورکار اوقاف استان تهران قرار دارد. فعال‌کردن جنبه مردمی موقوفات کمک معیشتی نیز در قالب طرح عملیاتی بقاع و آستان مختلف سراسر کشور نیز در دستورکار قرار گرفت، در سال گذشته این کمک‌ها به‌صورت مستمر و طی چندین مرحله برای نیازمندان جمع‌آوری و تقدیم آن‌ها شد». میرکریمی تأکید کرد: «سال گذشته در حوزه استان تهران بیش از ۱۷۷‌هزار بسته تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که این صرفاً آمار رسمی بوده و آمار غیررسمی بیش‌ازاین است». به‌گفته‌وی؛ درآستانه ماه مبارک رمضان توزیع بسته‌های معیشتی در دستورکار است و ارزش ریالی هرکدام از این بسته‌ها ۶۰۰‌هزارتومان است.

 

دیدار نوروزی با ۱۰۰ خانواده شهید 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از دیدار با ۱۰۰ خانواده شهید در روزهای آغازین بهار طبیعت خبر داد و گفت: «تکریم و حفظ نام و یاد شهیدان سبب تداوم حرکت انقلاب است». حسن نصرالله در حاشیه دیدار از خانواده شهیدان احمد و صفدرسفلائی از برگزاری ۱۰۰ دیدار نوروزی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان ری با مشارکت ادارات و نهادها خبر داد و افزود: «تکریم ایثارگران حفظ نام و یاد شهیدان و زنده‌نگه‌داشتن حماسه‌های دوران دفاع مقدس سبب تداوم حرکت انقلاب است». وی ادامه داد: «این دیدارها با هدف تکریم و تجلیل خانواده معظم شهدا برگزار شد و درواقع دراین‌دیدارها به‌دنبال این بودیم که بخش کوچکی از دِین خود را به آنان ادا کنیم و بگوییم قدرشناس تلاش‌های ایثارگران و خانواده شهدا هستیم». نصرالله بااشاره‌به تأکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت گفت: «علاقه‌مندی به شهادت که امروز در بین آحاد مختلف مردم ازجمله بسیجیان موج می‌زند ناشی از تکریم و ترویج این فرهنگ در میان آحاد جامعه است». 

 

کشف هشت‌هزار‌کیلوگرم آرد یارانه‌ای احتکار‌شده
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از هشت‌هزار‌کیلوگرم آرد یارانه‌ای احتکار شده تا دستگیری عوامل درگیری گله‌داران بر سر چراگاه در این شهرستان خبر داد. به‌گزارش پلیس شهرری؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: «در پی اخبار دریافتی مبنی بر احتکار غیرمجاز مقادیری آرد یارانه‌ای توسط فردی در یک انبار در محدوه خیابان فدائیان اسلام و فروش آن به‌صورت خارج از شبکه، موضوع به صورت ویژه تحت پیگرد انتظامی و قضایی قرار گرفت». وی ادامه داد: «پس از هماهنگی‌های قضایی با اداره تعزیرات حکومتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته ۲۰۷ کیسه ۴۰‌کیلوگرمی در محل بود کشف شد». 

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه