گلستان

سینا غریب

شهردار گرگان:
روابط‌عمومی با نقد وضع موجود شهرداری را به وضع مطلوب می‌رساند
شهردار گرگان در نشست شورای هماهنگی مجموعه روابط‌عمومی‌های شهرداری گفت: «پیشانی یک سازمان روابط‌عمومی‌ست و به‌عنوان پل ارتباطی با مردم، از جایگاه والایی برخوردار است». محمدرضا سبطی افزود: «روابط‌عمومی در سال 1401 فقط تحسین‌کننده سازمان نباید باشد؛ بلکه می‌بایست نقد‌کننده خوبی برای رفع مشکلات مردمی در سازمان متبوع خود باشد». سبطی با‌اعلام‌ اینکه نقد سیستمی، باعث پیشگیری و رفع نواقص می‌شود، خاطر نشان کرد: «روابط‌عمومی در سال جدید، با نقد وضع موجود و پیگیری‌های لازم، می‌تواند شهرداری را در طی مسیر به‌سمت وضع مطلوب یاری رساند. روابط‌عمومی شهرداری گرگان، سخنگوی سازمان است و در سال جدید با رویکرد و نگاه نوین به اهمیت مسائل مختلف شهری با ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی و اطلاع رسانی مختلف ورود کند».

 

ملاقات مردمی مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان
عبدالرحیم لطفی گفت: «با‌توجه‌به لزوم برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مجموعه منابع‌طبیعی، ملاقات و دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان و جوامع محلی و بهره‌برداران هرهفته انجام می‌شود». وی افزود: «ملاقات عمومی با مردم در‌راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هرچه‌بیشتر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر در حوزه‌های مختلف ‌منابع‌طبیعی صورت می‌گیرد و این نشست‌های صمیمی علاوه‌بر شنیدن و مطلع‌شدن از مشکلات مردم، می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های صحیح و جلب رضایتمندی مردم و جوامع محلی در حفظ و توسعه طرح‌های منابع‌طبیعی نیز مؤثر باشد. دیدار چهره‌به‌چهره با مردم به‌صورت منظم و در روز‌ سه شنبه هرهفته در اداره کل منابع طبیعی استان به‌صورت مرتب انجام می‌شود».

اسکان نوروزی نه‌هزار زائر 
در جوار بقاع متبرکه
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با‌اشاره‌به حضور ۹۲۱ هزار زائر در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان گفت: «در‌این‌مدت، نه‌هزار‌نفر در اماکن مذهبی استان اسکان یافتند». حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: «با هدف افزایش خدمات فرهنگی و مذهبی طرح نوروزی آرامش بهاری در ۶۸ بقعه، امامزاده و مسجد بین‌راهی گلستان اجرا شد». مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان توضیح داد: «حدود ۹۲۱‌هزار زائر در طرح نوروزی ۱۴۰۱ در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان حضور داشتند. طی این مدت نه‌هزار و ۱۰۷ نفر در مراکز اقامتگاهی مذهبی اسکان ثابت یافته و ۱۲۹ هزار و ۹۰۲ نفر هم به صورت موقت و اضطراری اسکان داده شدند». 

 

دریافت خدمات پلیس راهور با نصب اپلیکیشن «پلیس من»
رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: «با نصب اپلیکیشن «پلیس من» دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایط‌نقلیه و برخی از خدمات راهور نخواهد بود». سرهنگ عباس مهاجر بسطامی افزود‌: «با‌توجه‌به قرار‌گرفتن در ماه ضیافت الهی و تسهیل خدمات در ماه مبارک رمضان، پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف این فرصت را از‌طریق اینترنت برای شهروندان مهیا کرد. شهروندان می‌توانند با‌مراجعه‌به سایت کافه‌بازار این اپلیکیشن را دریافت و در تلفن هوشمند خود نصب کنند. فراهم‌کردن شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک‌ساله‌، امکان ترخیص وسایل‌نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد‌، هماهنگی با شرکت‌های بیمه دربخشودگی جریمه دیرکرد تمدید و تقسیط خرید بیمه، ترخیص وسایل‌نقلیه با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل وی در‌صورت نداشتن قبض پارکینگ‌، ترخیص وسایل‌نقلیه توسط متصرف قانونی با ارائه مدارک وسیله‌نقلیه و اصل قبض از جمله خدمات اپلیکیشن پلیس من است».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه