بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

طرح تحول کسب‌وکار بانک سینا

سرپرست بانک سینا ارائه راهکارهای اثربخش و برنامه‌های بهبود عملکرد را از جمله اهداف اصلی طرح تحول کسب‌وکار بانک سینا برشمرد. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک سینا؛ غلامرضا فتحعلی در نخستین کارگاه مسئله‌یابی طرح راهبردی تحول کسب‌وکار بانک بابیان‌آنکه برنامه‌های بهبود دراین‌طرح در قالب ‌بسته‌ای یکپارچه ارائه می‌شود، اظهار کرد: این‌بسته شامل راهبردها، برنامه‌های عملیاتی، پروژه‌ها، ساختارها و فرایندهای پشتیبان است که با بهره‌گیری از یک متدولوژی شناخته‌شده، برپایه مدل علمی و مختص سازمان‌های رقابتی تهیه می‌شود. وی افزود: طرح راهبردی تحول کسب‌وکار بانک سینا ازنظر واقعیت‌سنجی، براساس مدلی انتخاب‌شده که قابلیت اجرایی بیشتری دارد که در تهیه آن از مشارکت بدنه سازمان و تیمی مجرب و مسلط به مسئله بهره‌گیری خواهد شد. وی در بخش دیگری از سخنانش باتأکیدبراینکه ‌طرح با رویکرد چابک تدوین شده، افزود: ازمنظر روش‌شناسی، رویه اجرایی طرح مبتنی‌بر سه مرحله اصلی «شناخت و مسئله‌یابی»، «توسعه استراتژی» و «برنامه اجرایی و کنترلی» خواهد بود. سرپرست بانک سینا افزود: برای شناسایی مسائل راهبردی از چارچوبی با‌عنوان جریان منطقی راهبرد به‌عنوان یکی از جدیدترین رویکردهای مسئله‌یابی در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری متشکل از تحلیل چهار محور کلیدی صنعت، مشتریان، جایگاه نسبی و رقبا استفاده می‌شود.

 

 

ویژگی‌های جدید «کیلید» بانک آینده 

بانک آینده در‌راستای نوآوری و بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی، نسخه جدید سامانه موبایلی «کیلید» را روی تارگاه خود منتشر کرد. این تغییرات شامل ایجاد کاشی «احراز هویت و ثبت شرایط برداشت» در بخش «سایر خدمات» است که با‌استفاده‌از این گزینه، مشتریان می‌توانند برای همه حساب‌های حقیقی/انفرادی فاقد شرایط برداشت یا دارای شرایط برداشت منقضی، به‌صورت غیرحضوری، شرایط برداشت و تصویر امضای حساب خود را به بانک اعلام و روی حساب ثبت کنند. یکی‌دیگر از ویژگی‌های جدید این سامانه، ایجاد قابلیت ثبت چک به‌مقصد مشتریان اتباع خارجی‌ست؛ اتباع خارجی، اجازه ثبت چک را ندارند اما مشتریان می‌توانند به‌نفع آن ها چک ثبت کنند. ایجاد امکان اشتراک‌گذاری رسید دستور پرداخت‌های موجود در صفحه کارتابل در تب پایان‌یافته‌های «کیلید» نیز از دیگر خدمات جدید افزوده‌شده در‌این‌سامانه است.

 

 

عملکرد مطلوب بانک دی در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

با اقدامات انجام‌شده بانک دی به‌منظور افزایش سرعت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، اکنون این تسهیلات به‌شکلی مطلوب در‌اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. از سیاست‌های جاری در‌این‌بانک، حداکثر همراهی با متقاضیان در‌ امر تسهیل و تسریع در فرایندهای پرداخت تسهیلات خرد در چارچوب قوانین ابلاغی‌ست که نمود آن‌را می‌توان در روند پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری مشاهده کرد. طبق آخرین گزارش عملکرد؛ در‌حال‌حاضر صف انتظار تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک دی وجود ندارد و به‌محض تکمیل پرونده، تسهیلات پس از ۲۴‌ساعت پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه