بانک
بیبیزهرا لعلموسوی
افزایش پنجبرابری پرداخت وام ازدواج در بانک قرضالحسنه رسالت
مدیرعامل بانک قرضالحسنه رسالت از افزایش پنجبرابری پرداخت وام ازدواج دراینبانک خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 10600فقره وام ازدواج با رقمی حدود ۱۴هزار و 300میلیاردریال به متقاضیان پرداخت شده است. بهگزارش روابطعمومی بانک قرضالحسنه رسالت؛ وی باتأکیدبراینکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته پرداخت وام ازدواج پنجبرابر افزایش یافته است، افزود: باتوجهبه شرایط متقاضیان بههریکاز زوجین ۱۲۰، ۱۵۰، ۲۴۰ و 300میلیونتومان وام ازدواج تعلق میگیرد. وی همچنین بااشارهبه پرداخت وام فرزندآوری در بانک قرضالحسنه رسالت اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۳۰۰فقره وام با رقمی حدود 3000میلیاردریال دراینبانک پرداخت شده است. بهگفته وی؛ مجموعاً از اول سال تاکنون بیش از ۱۷هزارمیلیاردریال وام ازدواج و فرزندآوری دراینبانک پرداخت شده است.
اعطای وام به کارکنان سازمانهای دولتی توسط بانک قرضالحسنه مهر ایران
سازمانها و دستگاههای دولتی میتوانند با پرداخت حقوق کارکنان خود ازطریق بانک قرضالحسنه مهر ایران، به آنها امتیاز وام تخصیص دهند. بهگزارش روابطعمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران؛ باتوجهبه مجوز خزانهداری کل (شماره ۵۵۱۳۶۵۶۰ بهتاریخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۱) به شرکتها و سازمانهای دولتی برای پرداخت حقوق پرسنل خود ازطریق بانکهای قرضالحسنه، بانک قرضالحسنه طرحی با عنوان «مهریار» را ارائه کرده است. در طرح مهریار، بهصورت ماهانه اعتباری معادل بخشی از مجموع حقوق واریزی در چارچوب وام قرضالحسنه چهاردرصد با اقساط ۱۸ماهه به کارکنان آن سازمان تعلق خواهد گرفت. افزونبراین، همه پرسنل رایگان بیمه عمر خواهند شد. نیز کارکنان آن سازمان میتوانند از سایر مزایای طرح نظیر طرح اندوخته اجتماعی، کالاکارت (بینیاز به ایجاد معدل حساب) و پرداخت اقساطی بیمهها نیز بهرهمند شوند.
سرویسهای بانکداری مدرن بانک ایرانزمین
بانکداری مدرن از جمله مباحثیست که بانک ایرانزمین طی سالهای اخیر با تأمین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را دراینحوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیادهسازی تجربه مشتری گامی مهم درجهت ایجاد ارزشافزوده برای مشتریان بردارد. بهگزارش روابطعمومی؛ محمود حسنشاهی (مدیر شعب فارس، بوشهر، کهگیلویهوبویراحمد) در جمع رؤسای شعب ایناستانها بر موضوع معرفی سرویسهای بانکداری مدرن به مشتریان تأکید کرد و گفت: کارکنان بانک ایرانزمین بهعنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویسهای بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوهبر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوت برای مشتریان ایجاد کنند. حسنشاهی پیرو بازدید مدیران شعب استانها از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایرانزمین افزود: بانک ایرانزمین با شخصیسازی خدمات برای مشتریان، گامی مؤثر در ارائه سرویسهای بانکی برداشته و مشتریان میتوانند باتوجهبه نیاز خود، خدمات موردنظر خود را از بانک دریافت نمایند. سید مهدی فاطمی؛ معاون شعب استان نیز همراهی ستاد با کارکنان شعب را ضروری دانست و گفت: بهطورقطع همکاری و همراهی همکاران در ستاد با شعب میتواند در روند ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان مؤثر باشد.