بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

تکمیل مدرسه نیمه‌کاره در کبودرآهنگ توسط بانک اقتصادنوین
مدرسه سه‌کلاسه بانک اقتصادنوین در روستای قراگل شهرستان کبودرآهنگ واقع در همدان افتتاح شد. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین؛ این مدرسه با 210‌مترمربع زیربنا در زمینی به‌مساحت 2000مترمربع و با اعتباری بالغ بر 15‌میلیارد‌ریال تکمیل شد و به‌بهره‌برداری رسید. مدرسه روستای قراگل که به‌دلیل کمبود اعتبار چندسال به‌صورت نیمه‌کاره رها شده بود به‌درخواست سازمان نوسازی مدارس کل کشور، توسط بانک اقتصادنوین تکمیل و تقدیم آینده‌سازان میهنمان شد. گفتنی‌ست؛ این بانک جهت ایفای مسئولیت اجتماعی خود در توسعه زیرساخت‌های آموزشی در نقاط کمتر‌برخوردار، تاکنون 35 مدرسه را تکمیل و افتتاح کرده و هفت مدرسه دیگر نیز در‌دست‌ساخت دارد که در آینده نزدیک در‌اختیار نظام آموزش‌و‌پرورش کشور قرار خواهد گرفت.

 

پرداخت 936میلیارد‌ریال تسهیلات فرزندآوری و ازدواج توسط بانک کارآفرین

بانک کارآفرین در هفت‌ماه سال ۱۴۰۱، بیش از ۷۵۶‌میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و بیش از ۱۷۹‌میلیاردریال تسهیلات فرزندآوری پرداخت. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک کارآفرین؛ این بانک جهت ترویج سنت حسنه ازدواج، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا دوم آبان‌ماه جاری ۵۷۴‌فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معادل ۷۵۶‌میلیارد و ۷۰۰‌هزار‌ریال به متقاضیان پرداخت. این‌درحالی‌‌ست‌که تا پایان شهریور‌ماه امسال ۴۸۹‌فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده بود. از‌نظر حجم نیز تسهیلات پیش‌از‌این و تا پایان شهریور در بانک کارآفرین معادل ۶۴۵‌میلیارد‌ریال به متقاضیان پرداخت شده بود. طبق این گزارش؛ تا‌کنون کلیه متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، جهت اخذ تسهیلات به شعب عامل بانک معرفی ‌شدند و در‌حال‌حاضر ۲۱۵‌نفر متقاضی در‌حال‌طی مراحل جهت اخذ تسهیلات هستند. 

 

معرفی برندگان وین‌کارت تابستانیِ بانک سامان

دور جدید قرعه‌کشی وین‌کارت برگزار و برندگان خوش‌شانس 444 جایزه نقدی به‌ارزش 12میلیارد‌ریال مشخص شدند. به‌گزارش سامان‌رسانه؛ سری جدید قرعه‌کشی وین‌کارت مربوط به فصل بهار با حضور مدیران ارشد بانک برگزار و برندگان خوش‌شانس مشخص شدند. در‌این‌مراسم، ابتدا قرعه‌کشی چهار جایزه یک‌میلیارد‌ریالی برگزار و پس از مشخص‌شدن اسامی برندگان خوش‌اقبال این‌بخش، قرعه‌کشی برای مشخص‌شدن برندگان 40 جایزه 100‌میلیون‌ریالی و 400‌ جایزه 10‌میلیون‌ریالی صورت پذیرفت که اسامی برندگان در وب‌سایت بانک سامان در‌دسترس است. علاقه‌مندان به شرکت در قرعه‌کشی تابستان، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سامان در کل کشور، نسبت به افتتاح حساب و دریافت وین‌کارت اقدام و با انجام هریک‌از فعالیت‌های بانکی مانند پرداخت قبوض، خرید از کارت‌خوان‌های سامان، خرید شارژ، انتقال وجه و ... برای شرکت در قرعه‌کشی دور بعد، امتیاز کسب کنند. همه دارندگان وین‌کارت برای احراز شرایط شرکت در قرعه‌کشی باید در هر فصل حداقل 100‌امتیاز کسب کنند. مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این‌محصول، می‌توانند به تمام شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کرده یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه