تیتر خبرهای این صفحه

امیرحسین آرمان در یک نگاه

همه ما در زندگی عادی و روزمره‌مان آدم‌هایی خاکستری هستیم؛ یعنی شخصیتمان هم بخش‌های خوب دارد و هم بخش‌های بد. تعریفم از خاکستری، آدم‌های معمولی‌اند که طی روز با خیلی‌ازآن‌ها سروکار داریم.

تولد: 14 آبان 1361 در تهران
حرفه: بازیگر، خواننده، مدل
تحصیلات: لیسانس دکوراسیون داخلی

اولین تجربه‌اش در بازیگری با فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» ساخته 1383 «حسن فتحی» رقم خورد؛ تنها اثری از او تابه‌امروز که نام کاراکترش با نام خودش؛ «امیرحسین» یکی بود.

 

در 20اُمین‌دوره جشن حافظ به‌خاطر سریال «مانکن» نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد درام شد. همچنین در 17اُمین‌دوره جشن حافظ به‌خاطر سریال «پریا» نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد درام شد. او که البته به‌عنوان موزیسین نیز فعالیت دارد؛ در چهارمین‌دوره جشن «موسیقی ما» به‌خاطر خواندنِ قطعه‌ای به‌نام «خواستنی» نامزد دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ شد. در پنجمین‌دوره همین رویداد نیز با ارائه قطعه «ترفند» نامزد دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ شد.

 

مادرش «منیر رفیعی» نام دارد و مشاور خانواده است. یک برادر به‌نام «سامان» دارد. طی مصاحبه‌ای در‌رابطه‌با ازدواج گفته است: «من در زندگی شخصی‌ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج، رمزی‌ست که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به‌وجود آمده خیلی‌بهتر از آن‌است‌که مجبور شوید چون وقت ازدواجتان شده، با کسی پیمان ازدواج ببندید. به‌نظرم در بحث ازدواج، اینکه فکر کنید ممکن است که دیر شود هم نباید وجود داشته باشد. تنها باید عشق برایتان اتفاق بیفتد».

 

تاکنون چند قطعه موسیقی به‌عنوان خواننده منتشر کرده است؛ ازجمله «وقتی که با منی»، «آتش»، «تا تو نگاهم می‌کنی»، «مثل یک خواب» و ...

 

جزو هنرمندانی‌ست که ورزش بدن‌سازی را دنبال می‌کند. اهل دوچرخه‌سواری و تنیس نیز است.

 

او فعالیت‌هایی دنباله‌‌دار در عرصه مدلینگ هم داشته؛ که حضور در تبلیغات پوشاک «ال‌سی‌ من» را باید جدی‌ترین اقدام او دراین‌زمینه تاکنون دانست.

این هنرپیشه، به رستوران‌داری نیز روی آورد؛ رستوران او که غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند «پارادیزو» نام دارد و در کرج واقع است.

 

با برنامه «13 شمالی» چالش حضور در یک مسابقه متفاوت را از سر گذراند. او دراین‌مجموعه که از ساخته‌های علیرضا امینی‌ست؛ با چهره‌هایی نظیر حمید گودرزی، لیلا اوتادی، محمدرضا هدایتی و ... همراه بود.

 

ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۳۹۸ شبکه دوم سیما را به‌همراه ژیلا صادقی اجرا کرد.

 

کاوه
مانکن؛ ساخته حسین سهیلی‌زاده

شهریار
کیمیا؛ ساخته جواد افشار

ماهان
برف روی شیروانی داغ؛ ساخته محمدهادی کریمی

کیوان
پریا؛ ساخته حسین سهیلی‌زاده

باربد
ممنوعه؛ ساخته امیر پورکیان

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه