شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

نشست سرپرست بخشدار کهریزک با رئیس‌ پلیس فتای ری
سرهنگ حسین‌آبادی؛ رئیس پلیس فتا شهرستان ری با همراهی سرگرد طیبی طی نشستی صمیمی با هادی بادلی؛ سرپرست بخشداری کهریزک دیدار کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی بخشداری کهریزک؛ سرهنگ حسین‌آبادی با همراهی سرگرد طیبی طی نشستی صمیمی با هادی بادلی دیدار کرد. سرپرست بخشداری کهریزک دراین‌نشست باتوجه‌به اهمیت موضوع نظارت بر فعالیت کاربران در فضای مجازی گفت: هدف ازاین‌دست دیدارها و اجرای برنامه‌های مشترک، تأمین امنیت کاربران و ایجاد فضایی سالم برای ایشان است. بادلی دراین‌نشست باتأکیدبر لزوم تداوم و ارتقای سطح همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ری و حوزه حاکمیتی شهرستان و به‌تبع آن بخش کهریزک گفت: با تعامل طرفین در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و نظارت مستمر بر فضای مجازی می‌توان تا حد زیادی از سوءاستفاده مجرمین در این فضا جلوگیری کرد که نقش پلیس دراین‌راستا بسیار حائزاهمیت است. سرپرست بخشداری کهریزک در پایان ضمن تقدیر از اقدامات شبانه‌روزی پلیس فتا بیان داشت: با تلاش و افزایش سطح همکاری طرفین امیدواریم بیش‌ازپیش آرامش را برای کاربران در این فضای پرهیاهو فراهم کرده و رضایت مردم را دراین‌راستا کسب کنیم.

 

پلمب اغذیه‌فروشی حرمت‌شکن
فرماندار ویژه شهرستان ری از پلمب یک واحد اغذیه‌فروشی (کافه) به‌علت فعالیت و عرضه خدمات بدون مجوز در ماه مبارک رمضان خبر داد. حمید زمانی در‌همین‌زمینه اعلام کرد: واحدهای صنفی که به‌علت ماه مبارک رمضان با محدودیت ساعت کاری مواجه شده‌اند، در‌صورت مشاهده فعالیت بدون مجوز، متخلف شناخته ‌شده و با آن‌ها برخورد می‌شود. ماه مبارک رمضان برای فعالیت تمامی صنوف ساعت کاری مشخص و معینی اعلام شده اما برای برخی از واحدها مانند رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها، محدودیت فعالیت تعیین شده است که باید فعالان این بخش، الزامات ابلاغی را رعایت کنند. زمانی بااشاره‌به پلمب کافه‌ای در شهرری اذعان داشت: برای تعدادی از واحدهای اغذیه‌فروشی و رستوران‌ها مجوزهای لازم برای فعالیت صادر شده است اما آن دسته از واحدهای صنفی مشابه که چنین مجوزی ندارند، اجازه فعالیت و عرضه غذا نیز نخواهند داشت. حمید زمانی بااشاره‌به اهالی مذهبی و متدین شهرستان ری باتأکیدبر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و احترام به روزه‌داران ادامه داد: یقیناً بسیاری از واحدهای صنفی دارای محدودیت ساعت کاری می‌توانند از زمان افطار تا نزدیک سحر فعالیت معمول خود را داشته باشند؛ اما در طول روزهای این ماه مبارک به‌هیچ‌عنوان اجازه حرمت‌شکنی و تخلف دراین‌راستا داده نمی‌شود. زمانی در پایان از کسبه‌ای که حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت می‌کنند و به قوانین کشور احترام می‌گذارند تقدیر و تشکر نمود و اذعان داشت: فرهنگ غنی در بین خیل کثیر کسبه شهرستان جاری‌ست و این فرهنگ قابل‌ستایش و الگوبرداری‌ست.

 

بازدید بخشدار فشافویه از یک پروژه
درراستای نظارت بر تحقق مطالبه اهالی روستای عزیزآباد، هادی حسین‌خانی؛ بخشدار فشافویه به‌همراه حسین بیگدلی؛ رئیس و مهدی نفر؛ نایب‌رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه به‌صورت سرزده از محل اجرای فاز اول پروژه پوشش انهار این روستا بازدید و از نزدیک در جریان روند لوله‌گذاری این طرح قرار گرفته و بر تسریع در اجرا و بهره‌برداری از این پروژه تأکید کردند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه