خبر

محمد جعفری؛ مدیرکل بیمه سلامت کرمان با‌اشاره‌به‌‌اینکه کسانی‌که فرزند معلول دارند لازم است تا برای دریافت خدمات بیمه مراجعه کنند، گفت: ۷۰‌درصد هزینه کاردرمانی حتی در مراکز خصوصی را می‌پردازیم. بیش از یک‌میلیون و ۸۰۰‌هزار‌نفر از جمعیت استان کرمان تحت‌پوشش بیمه سلامت‌ بوده و ماهیانه بیش از ۱۳۰‌میلیارد‌تومان تعهد مالی ما در قبال درمان بیمه‌شدگان است.

 

 

سجاد راستخانه؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از بهسازی و شاداب‌سازی کتابخانه عمومی شهید رجایی کوهدشت خبر داد و با‌بیان‌اینکه توسعه کتابخانه‌های عمومی این‌شهرستان از مهم‌ترین مسائل پیش‌روی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی این‌استان بوده است، توضیح داد که کتابخانه عمومی شهدای کوهدشت توسط بانک پاسارگاد بازسازی شده و اکنون مشغول خدمت‌رسانی به مراجعین و علاقه‌مندانِ کتاب و کتاب‌خوانی‌ست.

 

 

کمال شهبازی؛ رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی اردبیل از فعالیت سه شرکت دانش‌بنیان، ۱۱ شرکت فناور و هشت هسته فناور در‌این‌مرکز خبر داد و گفت: مرکز رشد اشتراکی با پارک علم‌و‌فناوری استان از ۹۶ فعالیتشان را آغاز کرده و موارد یادشده طی چند جلسه جذب و در ساختمان‌های مرکز و ایستگاه مستقر شده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه