تلگرافی

محمود حسینی‌پور؛ استاندار مازندران بابیان‌اینکه برای صیانت از جان مردم، به همت فرادستگاهی نیاز داریم، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف هلال‌احمر، حفظ و صیانت از جان مردم در بحران است. وی بابیان‌اینکه سامان‌دهی سواحل، یکی از مهم‌ترین بحث‌هاست که موردتوجه ۸۰میلیون‌نفر جمعیت کشور ما قرار گرفته است، اظهار کرد: در فصل تابستان بیشترین حجم مسافران را در مازندران داریم.

 

محمدطیب صحرایی؛ استاندار کرمانشاه در دیدار با استاندار دیالی عراق خواستار ۲۴ساعته‌شدن مرز خسروی برای تردد زوار در ایام اربعین شد. وی از سابقه طولانی تعامل بین استان‌های کرمانشاه و دیالی عراق به‌واسطه قرابت اجتماعی، فرهنگی و مذهبی مردم دو منطقه یاد کرد و افزود: مردم این دو منطقه فارغ از مرزهای جغرافیایی؛ سالیان‌سال است با یکدیگر تعامل داشته‌اند.

 

یاراله کاکولوند؛ رئیس شورای حل اختلاف لرستان گفت: از مجموعه پرونده‌های ورودی به شوراهای حل اختلاف، ۴۱درصد آن‌ها منجر به صلح و سازش می‌شود. در استان بیش از 1000نفر عضو شورای حل اختلاف استان هستند. ۶۰۰نفر صلح‌یار و حدود ۳۰۰نفر نیز داور و میانجی‌گر داریم. نزد تمامی بزرگان همیشه صلح بهتر از قضاوت‌کردن بوده چراکه دارای آثار ماندگار است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه