خبر

حسین یونسی؛ مدیرکل بنادر‌و‌دریانوردی استان گیلان با‌بیان‌اینکه ۶۴۹‌فروند شناور تجاری طی ۱۱‌ماه وارد مجتمع بندری انزلی شده، تصریح کرد: «این‌میزان در‌مقایسه‌با مدت مشابه پارسال ۳۸‌درصد رشد داشته. همچنین در ۱۱‌ماهه سال جاری بیش از یک‌میلیون و ۴۳۳‌هزار‌تن انواع کالا از‌طریق مجتمع بندری انزلی وارد شده است که این‌‌مورد نیز در‌مقایسه‌با بازه زمانی مشابه سال قبل رشد ۴۹‌درصدی داشته است».

 

رضا شریفی؛ ‌معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان گفت: «انسجام و آرامش اجتماعی و همدلی بستر آبادانی، امنیت و توسعه استان را فراهم می‌کند. آرامش خیالی که داریم مدیون خون شهدا، تلاش و ایثارگری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی‌ست که مرزبان و مرزدارند. تمام اقشار دلسوزانه به مجموعه مدیریتی کمک می‌کنند تا استان را آن‌طور‌که شایسته مردم است، بسازیم».

 

محمدهادی ایمانیه؛ استاندار فارس با‌بیان‌اینکه سعادت در دنیا و عاقبت‌به‌خیری از مسیر اهل‌بیت‌(ع) می‌گذرد، امید و انتظار را سازنده و جریان‌ساز عنوان و بر تربیت فرزندان در مسیر اهل‌بیت(ع) تأکید کرد و گفت: «جوانان و نوجوانان هم به‌سبب وجود حب اهل‌بیت(ع) در قلب‌هایشان باید شاکر خدا باشند. بشریت در الگوی مناسب و امید به آینده، دچار ضعف شده است».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه