حذف همه خدمات حضوری شرکت توزیع نیروی برق گلستان با نصب اپلیکیشن «برق من»

سینا غریب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از حذف تمامی خدمات این شرکت به‌صورت حضوری به مشترکین خود در روزهای آینده خبر داد. علی‌اکبر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: «شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان درراستای تحقق دولت الکترونیک و حذف مراجعه حضوری، تمامی خدمات موردنیاز مشترکین را ازطریق اپلیکیشن "برق من" انجام خواهد داد». وی افزود: «مشترکین می‌توانند اپلیکیشن "برق من" را ازطریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان یا نرم‌افزار کافه‌بازار دریافت کنند». مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با تشریح چگونگی اجرای خدمات این شرکت در اپلیکیشن "برق من"، اظهار داشت: «با ثبت شناسه ۱۳‌رقمی قبض برق اشتراک یا اشتراک‌های خود، تمامی خدمات به مشترکین ارائه می‌شود». نصیری، دریافت و پرداخت صورتحساب، اطلاع از خاموشی‌های احتمالی محل مسکونی خود، ثبت حوادث و اتفاقات، روشنایی معابر را از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در اپلیکیشن "برق من" عنوان کرد. وی تأکید کرد که در آینده نزدیک، هیچ‌گونه خدمت حضوری در نواحی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به مشترکین ارائه نمی‌شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، تعداد مشترکین این شرکت را ۷۶۵هزار مشترک ذکر و تأکید کرد که تمامی مشترکین باید نسبت به نصب اپلیکیشن "برق من" اقدام فوری کنند. نصیری، آدرس شرکت توزیع نیروی برق گلستان راwww.ped-golestan.ir  ذکر کرد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه