شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

عزم راسخ مجموعه شهرستان در برگزاری انتخابات پرشور
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در دوازدهمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰ شهرستان ری گفت: «شیوع بیماری کرونا تمامی برنامه‌ها و مراسمات را تحت‌الشعاع قرار داده و اگر این روند شیوع تا چندماه آینده ادامه یابد، انتخابات در شرایط کرونایی برگزار خواهد شد که در شهرستان ری مهم‌ترین اولویت در برگزاری انتخابات، درنظرگرفتن تمهیدات درجهت حفظ سلامت رأی‌دهندگان خواهد بود و بایستی از امروز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد». حسین توکلی کجانی وی اظهار داشت: «بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دهیاران شهرستان ری رسیدگی به امور مردم و حوزه سرزمینی را در دستورکار قرار داده و از حضور در هرگونه فضاهای سیاسی انتخاباتی که موجب تحت‌الشعاع قرار گرفتن اصل بی‌طرفی می‌شود پرهیز کنند». وی افزود: «مشارکت حداکثری در انتخابات نقش بسزایی در جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی دارد و دراین‌راستا مجموعه شهرستان ری تلاش خواهند کرد تا انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ پرشور و همراه با نشاط سیاسی برگزار شود».

 

تعطیلی 70 واحد صنفی اغذیه‌فروشی
رئیس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان شهرستان ری گفت: «به‌دلیل شیوع کرونا مردم کمتر از غذای بیرون‌بر به‌ویژه فست فود استفاده کردند و تاکنون 70 واحد صنفی این شهرستان تعطیل و 700 کارگر این صنف از کار بیکار شده‌اند». کامران بهورمنش افزود: «علاوه‌بر سختی کار و ساعات خدمات‌رسانی طولانی اعضای این صنف با مشکلاتی از قبیل هجمه و تبلیغات سوء با محوریت عدم مصرف غذاهای فوری و سوسیس و کالباس مواجه‌اند که اغلب سیاه‌نمایی بوده و باعث رکود این صنف می‌شود». وی گفت: «هرساله اسفندماه و ایام نوروز دوران طلایی صاحبان صنوف غذا در شهر زیارتی ری است و به‌ویژه امسال که مصادف با ایام رجب و شعبان شده است و باید غذاخوری و غذای فوری مملو از مشتری بود و کسب‌وکار این صنف بیش از گذشته رونق می‌گرفت؛ اما از اوایل اسفند سال گذشته به‌منظور پیشگیری از کرونا رستوران و فست‌فودهای سراسر کشور تعطیل شدند و کار خود را در قالب عرضه بیرون‌بر ادامه دادند».

 

شهردار  باقرشهر:
تمام تلاش خود  را برای رفاه مردم به‌کار بسته‌ام
آئین رونمایی از اپلیکیشن «باقرشهر من» باحضور شهردار، اعضای شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از مسئولان در سالن عطر یاس برگزار شد. به‌گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ ابوطالب بقرایی؛ رئیس شورای باقرشهر بااشاره‌به اهتمام ویژه اعضای شورای شهر به پیگیری مطالبات و حوائج شهروندان گفت: «با افتتاح و بهره‌برداری از این اپلیکیشن، مدیران شهری جزو اولین نفراتی هستند که با مردم می‌توانند ارتباط مستقیم داشته باشند». وی افزود: «این اپلیکیشن با درنظرگرفتن قسمت‌های مختلف مثل معرفی نخبگان شهری، درج آگهی‌های استخدام صنایع و مشاغل و درج آخرین اخبار به‌روز، مشاهده مصوبات و کمیسیون‌ها و ... با قرارگرفتن در آدرس وب‌سایت شورای باقرشهر و دانلود آن دراختیار شهروندان قرار می‌گیرد». استادفرج افزود: «تمام تلاش خود و مجموعه مدیریت شهری برای عمران و ایجاد رفاه مردم باقرشهر در حد توان به‌کار بسته‌ام».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه