بانک و بیمه

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مدیران شرکت‌های پتروشیمی
مدیرعامل بانک تجارت در سفر دوروزه به منطقه عسلویه با مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی نوری، سبلان، دماوند، پارس، پردیس، کنگان، کاویان، بوشهر، مرجان، زاگرس و آریا ساسول دیدار و گفت‌وگو کرد. دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در نخستین سفر کاری خود به‌عنوان مدیرعامل بانک تجارت با مدیران عامل یازده شرکت پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه دیدار و پنج واحد بانکی جدید بانک تجارت دراین‌منطقه را افتتاح کرد. مدیرعامل بانک تجارت در جلسه با مدیران این شرکت‌ها بابیان‌اینکه این بانک سعی کرده با شرکت‌های فعال در حوزه پتروشیمی به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی همکاری کند، گفت: «اکنون ساختاری بسیار مناسب و توانمند در بانک تجارت به‌منظور ارائه خدمات تخصصی به مجموعه‌های پتروشیمی شکل گرفته و آثار این رفتار حرفه‌ای در مواجهه اندیشمند و حرفه‌ای مدیران و کارکنان شرکت‌های پتروشیمی با همکاران ما در استان بوشهر مشخص است».
دکتر اخلاقی بااشاره‌به جایگاه بانک تجارت درحمایت‌از صنعت پتروشیمی کشور تأکید کرد: «تجربه سال‌ها خدمت‌رسانی به فعالان عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بانک تجارت را به بانک متخصص دراین‌حوزه تبدیل کرده است و ما وظیفه خود می‌دانیم که در اجرای طرح‌های توسعه محور، همچون مشاوری امین و پشتیبان توانمند درکنار این صنعت حضور داشته باشیم». وی با‌اشاره‌به ظرفیت تخصصی بانک تجارت در حوزه اعتبارات اسنادی گفت: «ابزار گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانت‌نامه‌ها راهکاری تخصصی و ارزشمند برای شرکت‌های پتروشیمی و ذی‌نفعان آن‌ها‌ست و شرکت‌های پتروشیمی و ذی‌نفعان آنها نیز می‌توانند از این راهکارهای مالی برای کاهش هزینه‌های تأمین منابع خود استفاده کنند». دکتر اخلاقی با‌بیان‌اینکه امروز بخش‌های مختلف اقتصادی کشور وابسته به گردش چرخ‌های صنعت پتروشیمی هستند افزود: «شکل‌گیری مجموعه بانکداران حرفه‌ای در بانک تجارت فرصت ارزشمندی را برای فعالان عرصه اقتصاد کشور فراهم کرده است و این‌مجموعه متخصص کار خود را قدرتمندتر از قبل پیش خواهد برد».

 

تجلیل بیمه دی از رانندگان کم‌ریسک اورژانس تهران
با حضور مدیرعامل شرکت بیمه دی و در حاشیه تمدید قرارداد بیمه بدنه خودروهای اورژانس تهران برای دومین سال متوالی، از رانندگان کم‌ریسک اورژانس تجلیل شد. با حضور مهندس محمدرضا کشاورز؛ مدیرعامل بیمه دی و دکتر صالح طبری رئیس اورژانس تهران، از رانندگان این نهاد که در مدت قرارداد سال گذشته بدون ریسک بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد. مهندس کشاورز در‌این‌مراسم با‌اشاره‌به خدمات اورژانس در تأمین سلامت جامعه، عنوان کرد: «بسیار خرسندیم که بیمه دی طی همکاری با اورژانس تهران می‌تواند علاوه‌بر نقش سلامت‌محور بیمه‌ای خود، به‌صورت دیگری نیز در ارتقای سلامت هم‌وطنان سهیم باشد». وی افزود: «هدف از برگزاری این‌مراسم، قدردانی از زحمات دلسوزانه کادر اورژانس تهران است که در روزهای سخت شیوع پاندمی کرونا در کنار هم‌وطنان و مشغول خدمت‌رسانی بودند. یکی از بهترین راه‌های کنترل ریسک در شرکت‌های بیمه مشارکت بیمه‌گزار و بیمه‌شدگان در مدیریت ریسک‌های بیمه‌ای‌ست که براین‌اساس بیمه دی بر آن شد تا از رانندگان کم ریسک اورژانس به‌دلیل اثر مطلوب عملکرد ایشان تقدیر به‌عمل آورد». دکتر صالح طبری نیز با‌اشاره‌به آغاز دومین سال همکاری با شرکت بیمه دی، از خدمات بیمه دی در مدت قرارداد سال گذشته تقدیر کرد و افزود: «تمام تلاش کادر اورژانس تهران ارائه خدمات با‌کیفیت و پرسرعت با رعایت نکات ایمنی به هم‌وطنان است». گفتنی‌ست؛ بیمه‌های درمان و ثالث سازمان اورژانس تهران نیز طی قراردادی به بیمه دی واگذار شده است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه