بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

کسب گواهی استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت سبز توسط بانک ملی
بانک ملی ایران موفق به دریافت گواهی استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت سبز، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و ایزو ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ مربوط به حوزه بهینه‌سازی فرآیندها برای حفاظت از محیط زیست شد. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران؛ این گواهی‌نامه بین‌المللی برای ۳۵ ساختمان بانک در‌خصوص الزامات حفاظت از محیط زیست صادر شده و باید در شش شاخص مدیریت مصرف انرژی، مدیریت مصرف آب، مدیریت پسماند، صرفه‌جویی در سوخت، ساختمان و تجهیزات و آموزش و فرهنگ‌سازی عملیاتی شود.

 

100‌درصد صادرکنندگان ممتاز؛ مشتری بانک توسعه صادرات
تمامی هفت صادرکننده ممتاز کشوری منتخب در مراسم روز ملی صادرات، از مشتریان بانک توسعه صادرات ایران هستند. در مراسم روز ملی صادرات، علاوه‌بر معرفی صادرکنندگان ممتاز کشور، 38 صادرکننده نمونه نیز معرفی شدند که 50‌درصد این شرکت‌ها از خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران بهره‌مند شده‌اند. بر‌اساس اعلام کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه کشور، معیارهای عمومی انتخاب صادرکنندگان نمونه سال 1400 در بخش کالا، درآمد ارزی از صادرات، حفظ و توسعه بازارهای هدف و فعالیت‌های بازاریابی، مهارت فنی و تخصصی شرکت در امر صادرات و عضویت در تشکل‌های صادراتی، بوده است.

 

حمایت بانک مسکن از مددجویان بیمار
بانک مسکن در ادامه اقدامات و برنامه‌های خود درراستای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، اقدام به پرداخت تسهیلات 50میلیون‌تومانی به نیازمندان و افراد بیمار تحت‌پوشش نهادهای حمایتی می‌کند. بر‌این‌اساس؛ در‌راستای اجرای تکالیف محوله درخصوص جزء (2-2) بنــد (و) تبصــره (16) قــانون بـودجه سال 1400 کل کشــور مبنی‌بر اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران فقیر و معسر تحت‌پوشش کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره)‌، سازمان بهزیستی کشور و جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با موافقت هیئت‌مدیره محترم بانک، مقرر شده است؛ به‌منظور حمایت از معرفی‌شدگان از‌سوی نهادهای موصوف نسبت به پرداخت تسهیلات در قالب عقد قرض‌الحسنه با‌تأکید‌بر رعایت تمامی ضوابط و مقررات ذی‌ربط اقدام شود.

 

اعطای 10‌هزار فقره تسهیلات بانک دی به مدافعان سلامت
مدیرعامل بانک دی از پرداخت بیش از 10‌هزار فقره تسهیلات اعتباری به کادر درمان و کارکنان نظام سلامت خبر داد. برات کریمی، با اعلام این‌خبر گفت: «بانک دی همواره همراه و حامی نظام سلامت و جامعه پزشکی کشور بوده و دراین‌راستا با طراحی محصولات اعتباری گوناگون، خدمات مالی متنوعی را به این قشر ارزشمند ارائه کرده است». کریمی با‌بیان‌اینکه بانک دی همواره توجه ویژه‌ای به توسعه نظام سلامت کشور داشته است، گفت: «با‌توجه‌به شیوع ویروس کرونا در کشور و به‌پاس جبران ایثارگری‌های کادر درمان دراین‌دوران، در طراحی محصولات اعتباری مختلف در بانک تلاش شده است شرایط ویژه‌ای برای پزشکان و کادر درمانی کشور درنظر گرفته شود که با استقبال جامعه هدف در سال گذشته، 10‌هزار و 367‌فقره تسهیلات به مدافعان سلامت کشور اعطا شد».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه