بانک و بیمه

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

مشارکت کارکنان بانک ایران‌زمین در مراسم درختکاری
به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع‌طبیعی و آبخیزداری، بانک ایران‌زمین با مشارکت کارکنان خود مراسم کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال در استان‌ها را برگزار کرد. بانک ایران‌زمین، به‌منظور اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست، جنگل‌ها و درراستای کمپین پیک زمین خود که در سال گذشته اجرا شد، با مشارکت کارکنان خود در مدیریت‌های شعب استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه‌وبویراحمد، مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال‌وبختیاری، مدیریت شعب استان‌های خوزستان و لرستان، مدیریت شعب استان‌های کرمان و هرمزگان، مدیریت شعب استان‌های غرب کشور، مدیریت شعب استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و مدیریت شعب استان گیلان طی مراسمی نهال‌های درخت را مناطق مختلف استان خود، کاشتند. همکاران در ادامه‌ کمپین «پیک زمین» که در سال گذشته برگزار شد، اقدام به کاشت درخت در تعدادی از استان‌های محل استقرار خود کردند.

 

واریز سود سهام عدالت 10‌میلیون مشتری
بانک ملی ایران سود سهام عدالت بیش از 10‌میلیون و 843‌هزار سهامدار را به حسابشان واریز کرد. سهم این بانک از واریزی‌های سود سهام عدالت در شبکه بانکی بالغ‌بر 62‌هزار و 658‌میلیارد و 27‌میلیون‌ریال است که به حساب آن دسته از سهامدارانی که شماره‌حساب اعلامی آن‌ها در بانک ملی ایران بود، واریز شد. این میزان سود برای کسانی‌که روش مستقیم یا غیرمستقیم سهامداری را انتخاب کرده و شماره شبای تائید شده در سامانه سهام عدالت دارند، واریز شده است. لازم‌به‌ذکر‌است؛ این سود تا پایان سال مالی 99 محاسبه شده و مشتریانی که سود خود را دریافت نکرده‌اند، به‌دلایلی نظیر نامعتبر‌بودن شماره‌حساب آن‌ها، مغایرت کد ملی، راکد بودن حساب و ... بوده است.

 

بسته بیمه‌ای «بهاران نوین»
شرکت بیمه نوین در اقدامی نوآورانه و به‌منظور رفاه حال مشتریان «بسته بیمه‌ای بهاران نوین» را به‌مناسبت شروع سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی ارائه می‌دهد. این شرکت از تاریخ 21 اسفند‌ماه سال جاری الی 21 فروردین سال 1401، «بسته بیمه‌ای بهاران نوین» خود را مشتمل بر بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی و حوادث انفرادی ارائه می‌دهد. این بسته بیمه‌ای، بادرنظرگرفتن نیاز بیمه‌گذاران و اطمینان خاطر ایشان از سلامت خود و امنیت منازل مسکونی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز طراحی شده است. این‌بسته شامل بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی و حوادث انفرادی حداکثر چهارنفر از اعضای خانواده (به تمایل بیمه‌گذار) بوده و با اعتبار یک‌ماهه صادر می‌شود. منازل مسکونی در قبال خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، گردباد، تندباد، ریزش سقف بر اثر سنگینی برف، ضایعات ناشی از ذوب برف و باران، سقوط هواپیما، بالگرد و قطعات منفصله به آن، هزینه پاک‌سازی، سرقت با شکست حرز برای اثاثه و لوازم منزل (با سقف سرمایه مشخص) و مسئولیت مدنی ناشی از وقوع حادثه آتش‌سوزی در قبال ساختمان‌های مجاور و همسایه تحت‌پوشش بوده و علاوه‌برآن خسارات وارد به اتومبیل مستقر در پارکینگ بیمه‌گذار نیز در قبال خطرات یادشده تحت‌پوشش قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه