بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

راه‌اندازی شعب دانش‌بنیان در بانک ملی ایران
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید نوروزی از شعبه ملی پلاس فخر رازی اعلام کرد؛ به‌زودی شعب دانش‌بنیان در‌این‌بانک راه‌اندازی می‌شوند. دکتر محمدرضا فرزین دراین‌بازدید که حسن مونسان عضو هیئت‌عامل و معاون شعب و علیرضا ماهیار عضو هیئت‌عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات حضور داشتند با اعلام این خبر افزود؛ برنامه منسجمی برای نظام تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در‌این‌شعب تدوین می‌شود و باتوجه‌به آخرین دستاوردهای بانکداری جهانی، خدمات مناسبی به این شرکت‌ها ارائه خواهد شد. 

 

افتتاح شعبه بانک ملت در شرکت پالایش نفت ستاره خلیج‌فارس
شعبه نفت ستاره خلیج فارس بانک ملت در استان هرمزگان، با حضور رضا دولت‌آبادی مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک به‌صورت رسمی گشایش یافت. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک ملت؛ در جریان سفر مدیرعامل بانک ملت و هیئت‌همراه به استان هرمزگان و دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس، شعبه این بانک با نام «نفت ستاره خلیج فارس» به‌صورت رسمی آغازبه‌کار کرد. دولت‌آبادی دراین‌مراسم، افتتاح این شعبه را حرکتی بزرگ درجهت افزایش روابط و تعاملات بین دو مجموعه خواند و اظهار امیدواری کرد که با آغازبه‌کار این شعبه، تمامی امور بانکی و مالی شرکت در کوتاه‌ترین‌زمان ممکن انجام شود.

 

پیشخوان‌های شهرنت؛ پیشتاز صدور کارت هدیه
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر بااشاره‌به استقبال خوب و گسترده شهروندان از خدمات پیشخوان‌های شهرنت این بانک در ماه پایانی پارسال و هفته ابتدای سال جاری، گفت؛ پیشخوان‌های شهرنت تهران، مشهد و شیراز؛ طی هفته‌های اخیر پیشتاز ارائه خدمات و صدور کارت هدیه برای شهروندان بوده‌اند. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک شهر؛ بهبود ساسانیان بابیان‌اینکه در شهرهای کرج، اصفهان و قزوین نیز شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات 24‌ساعته پیشخوان‌های شهرنت استقبال قابل‌توجهی داشته‌اند، افزود؛ باید اذعان کنیم که اقبال هم‌وطنان برای استفاده از خدمات شهرنت‌ها در بسیاری از شهرها نیز به‌نسبت مشابه سال قبل بیش 100‌درصد بوده. وی باتأکیدبراینکه توجه به ارائه خدمات برتر و به‌روز در پیشخوان‌های شهرنت را به‌صورت جدی در سال جاری دنبال می‌کنیم، تصریح کرد؛ خوشبختانه طی ماه‌های گذشته با همکاری تمامی ارکان بانک، توانستیم بخش گسترده‌ای از خدمات شعب را در شهرنت‌ها با همکاری شعبه مجازی به مشتریان ارائه کنیم. ساسانیان گفت؛ تمامی کارکنان بانک شهر در شعب کشیک و شهرنت‌ها تلاش داشتند تا کامل‌ترین خدمات بانکی را به مراجعین در نوروز امسال ارائه دهند که خوشبختانه دراین‌مهم موفق بودند. معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر درپایان، افزود؛ خوشحالیم که سامانه‌های بانکداری الکترونیک بانک شهر توانستند در اسفندماه و هفته ابتدایی سال 1401 مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز ساخته و در جلب رضایت بیش‌ازپیش آن‌ها تأثیرگذار باشند.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه